Gå til innhold
Arkivverket

[#83798] Hjelp til tyding Winger 1741


Gjest Irene Josten
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann-Mary Engum

Moren er kanskje Sidsel Pedersdatter? Fant dette: (KUN fra FS,m,så du må sjekke mot kirkeboken!)Anne,1741: [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=500219652978&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9Hedm&juris2=Hedm&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Hedmark&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeAnne,1744 LenkeSiri,1733: LenkePer,1737: LenkeAnders,1745: LenkeBerthe,1749: LenkeOle,1754:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Forslag:1) Dåp festo purific Maria 1741: Anne. Fad: --gd. Barbara Torstens. Haa..erud, Inger Samuels. Kl?..., Margrete Ols.., Foreldre Christen Andersen og Sidsel Pedersdt. Matian?2) 12?/4 1744: Anne. Fad: Anne Bjørstad, Maren Arnes. Rud, Karen And. ...?, Berger Anders ..?: ...? og Lars Peders. Vetfjeld? Foreldre Christen Andersen og Sidsel Pedersdt. ...dberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irene Josten

Tusen takk til dere. Jeg må gå ut fra at det er Anne nr 2 som er min Anne, men dette må jeg lete mer etter. Jeg har også fått kjempegode tips om at det går an å lete litt andre steder enn i kirkebøkene :) mvh Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

(1) Har dette i kirkebok databse og i slektsprogrammet BK.Dette er en familie som var brukere av en part av Rødberg/Rudberg i Eidskog. (Eidskog b.bok II side 268) Her er det ei Anne 1744 som har blitt giftet bort til feil person. Har akkurat i dag ryddet opp i min base. Den Anne som er riktig var f. i Aurskog, skiftet etter mannen forteller det. Dersom det er ei Anne Kristensdatter som var g.m. en Gulbrand Hansen, så er du på feil spor med denne Anne på Rudberg.Kontakt meg så får du det på fil. (fisollie()online.no) Mhh. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

(1) Har dette i kirkebok databse og i slektsprogrammet BK.Dette er en familie som var brukere av en part av Rødberg/Rudberg i Eidskog. (Eidskog b.bok II side 268) Her er det ei Anne 1744 som har blitt giftet bort til feil person. Har akkurat i dag ryddet opp i min base. Den Anne som er riktig var f. i Aurskog, skiftet etter mannen forteller det. Dersom det er ei Anne Kristensdatter som var g.m. en Gulbrand Hansen, så er du på feil spor med denne Anne på Rudberg.Kontakt meg så får du det på fil. (fisollie()online.no) Mhh. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.