Gå til innhold
Arkivverket

[#83800] Kirkebøker Rakkestad


Gjest hilde roos
 Del

Recommended Posts

Gjest hilde roos

Leter etter Johannes Andersen f/døpt 17/10 1841 men når jeg går inn på Rakkestad 1825-1841 for å finne fødte så stopper det på side 135 og da går bøkene over til konfirmerte. Er det noen som kan hjelpe? Hans foreldre er Mathis Olsen(Kirkeng)og Berthe Thorersdatter.Mvh Hilde Roos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilde roos

Takk for hjelpen da har jeg den lenken til en annen gang,kanskje jeg kan finne flere som jeg ikke har funnet.Mvh Hilde Roos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Oliver Bråthen

Når innførselen slutter slik, så står det som regel helt nederst på siden; (Fortsetter på side 346). Det var slik i ditt tilfelle. Se på side 135, så ser du det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janke Joubert

Hello,Sorry to bother you, but I posted a question under the heading 'Roos Harlingen' where I ask about a possible ancestor Roos. Someone told me there in this forum it's not a Norwegian name; so when I saw your name I decided to barge into your discussion (I read no Norwegian ...but it looks a bit like Frisian ...)because your name is Roos (or so it shows in this forum), so maybe you know more about its origin and existence in Norway. Thank you

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.