Gå til innhold
Arkivverket

[#83819] (Maren) Elise Olsdotter Grytemark (Ronningen) -fødd Våle 1889 -til Amerika 1922?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg er på leiting etter opplysniungar om denne jenta, Maren Elise Olsdotter Grytemark, fødd i Våle 6.10.1889 ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4250&idx_id=4250&uid=ny&idx_side=-47>Lenke)I Amerika finn me ho att i 1930 som Elsie Haugen i Barronnett township, Washburn Co., WI (Lenke A&ln=Haugen&st=r&ssrc=&pid=57475859).Skyldfolk i Amerika meiner Elise var gift ein gong før, medan ho framleis budde i Noreg, og første mannen vert nemnd som Ronningen (Rønningen?). Ho må soleis ha utvandra som Elise Rønningen i 1922 med dotteri Sylvia, fødd 1916/1917?Eg finn ikkje korkje utvandringi til Elise eller fødsli i Våle til doteri Sylvia, men eg fann første vigsli til Elise i Våle 5.7.1913 med Ole Olson Skjærpehaugen, fødd på Ål 11.11.1891 (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Du får gå inn og ta en titt på dette manifestet:Name: Solveig Krietine Haugen Arrival Date: 9 May 1922 Birth Year: abt 1916 Birth Location: Nrw Birth Location Other: tønsberg Age: 5 Years 7 Months Gender: Female Ethnicity/Race­/Nationality: Scandinavian Port of Departure: Christiania,Nrw Port of Arrival: New York, New York Ship Name: Stavangerfjord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chris Bingefors

Solveig Kristine Haugen och modern Elise Haugen kommer 9 maj 1922 med Stavangerfjord till New York. Sista boplats i Norge Vaale, närmast anhörig fadern/morfadern Anders Grytmark, Rutsig, Vaale Ska till Shell Lake, Wisconsin, till svåger John Grönning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Etter Våle bygdebok, 1. bd (Anne del),s. 1126 (Nedre Tørklep), så er Anders Grytemørk trolig identisk med:'Anders Johansen, 1874 1914. F. 1850 på Øvre Tørklepp, d. 1923 på Grytemørk; ektet 1874 Kirsten Andrine Andersdatter, Vestre Hjelmtvet, f. 1848, d. 1931 på Grytemørk, 83 år. Fem barn: 2. Olette Amalie, f. 1878, ektet 1900 Lars Lauritsen Borge, bodde på Åsnes av Ryk. 3. Anna Karense, f. 1880, ug., bor i Våle. 4. Johan Anton, f. 1883, d. 1909. 5. Kaia Andrine, f. 1889, ektet 1915 Ole Kristian Olsen Grytemark, Barkost (d. 1953). Et ut-hus brente i juni 1901. Det ble straks ført opp igjen. Anders J. Tørklep var en meget benyttet mann i bygda. Av hans mange tillitsverv nevner vi: I man-ge år medlem av herredstyre og formannskap, skolestyre, ligningsnemnd, overligningsnemnd og fattigstyre. I Vaale Sparebank var han medlem av direksjonen fra 1915. Tørklep solgte bruket i 1914 til Thorsten H. Eika fra Telemark for kr. 20.000, og flyttet til Grytemørk. Eika solgte i 1916 for kr. 25.000 til Oluf E. Larsen, og flyttet til Lørje i Borre. Larsen solgte for kr. 37.150 til Adolf Kleven. Denne solgte for kr. 42.000 til Martin Lie. Han solgte i 1919 for kr. 33.000 til Kittfil Tingelstad, Hals, som solgte igjen i 1920 til E. Koppergaard, Kongsberg. Karl Kjuul kjøpte bruket i 1921 for kr. 38.000. Han flyttet senere til Hof.'Mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne, Chris, Carsten og Are for nyttige og oppklarande innlegg. Eg har òg vore i kontakt med bygdebokskrivaren på Ål, og han gav meg fleire detaljar som førte til Ole Haugen sitt dødsfall i Tønsberg i spanskesjuka... (Lenke).Med dette ser eg på problemet som heilt løyst! Flott teamwork!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.