Gå til innhold
Arkivverket

[#83823] Kan nokon gjera oppslag i kjeldesamlingi til Mormonarane - LDS church archives?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Som vel er kjent for dei fleste, so har LDS-kyrkja (Mormonarane) i dei seinare åri avfotografert ei lang rad originaldokument, både i Amerika og andre stader. Desse dokumenti finst på film, og desse filmane skal vera tilgjengelege ved dei ulike FamilyHistory centers.Er det nokon som har lett tilgjenge til eitt av desse sentri som kan hjelpa meg med oppslag?Som eit døme attgjev eg referansane til ein dødsattest frå Chicago, IL, som eg er svært interessert i å sjekka ut:https://www.familysearch.org/s/recordDetails/show?uri=Lenkeeller:~~~~~~~~~~~~~~~~~Illinois, Deaths and Stillbirths, 1916-1947 for Henry HoganImage is not available online. * Search collectionName: Henry HoganTitles and Terms (original): Death Date: 07 Mar 1934Death Place: Chicago, Cook, IllinoisGender: MaleMarital Status: Race or Color: Age: Estimated Birth Year: Birth Date: Birthplace: Father: Father's Titles and Terms (original): Father's Birth Place: Mother: Mother's Titles and Terms (original): Mother's Birth Place: Occupation: Residence: Street Address: Spouse: Spouse's Titles and Terms (original): Spouse's Birthplace: Burial Date: Burial Place: Cemetery: Informant: Additional Relatives: Digital Folder Number: 4153258Image Number: 2324Film Number: 1894006Volume/Page/Certificate Number: cn9488~~~~~~~~~~~~~~~~~Den Henry som eg leiter etter, døydde i Chicago, IL på denne tidi; han var fødd i Buffalo Co., WI kring 1883 som son av Andrew Haugen og Anna Johnson! Eg vonar på ein ''match''!Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Lenken din virker ikke,Lars. Last Name First Name Middle Name Sex/HOGAN HENRY M/WAge Cert # Death DateUNK 6009488 1934-03-07County City Date FiledCOOK CHICAGO 34-04-02 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.