Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Inger Tysland

[#83832] Skifte og dødsdatoer for mine danske tippoldeforeldre, møllersvend Jens Jensen

Recommended Posts

Gjest Inger Tysland

Mine tippoldeforeldre kom til Norge med 3 barn i 1851/52. Møllersvend Jens Jensen f. 1816 og kona Andrea Emilie Jensen f. 1818 (f. Andreasdtr) Har funnet dem på Krohnsminde no 9,Årstad sogn i 1865. Deretter forsvinner de fullstendig i mange år, før kona dukker opp som enke og eier av Krohnsminde i 1900. Hun bruker da bare navnet Emilie. Går ut i fra at det finnes et skifte etter henne. Har lett mange steder uten å finne annet enn 3 nye barn og en haug med b.barnMvh Inger Tysland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger Tysland

Hjertelig takk for hjelpen. Jeg har lett etter henne fram til 1918 der de forskjellige barna bor Årstad uten å finne henne. Kan hende sitter hun på et aldershjem et sted i Bergen, men da må jeg ut på tiggerføtter igjen. Har dere noen liste over aldershjem på den tiden??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.