Gå til innhold
Arkivverket

[#83833] Hanna Christina Lennartson, fødd Annelov i Sverige 1889 - utvandra 1892 -opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eit nytt ''svenskeproblem'' har dukka opp i mine manuskript:Hanna Christina Lennartson skal vera fødd i Annelov i Sverige 11.7.1889 som dotter av:Carl Gustav Lennartson og kona Anna Bengtsdotter.Heile huslyden skal ha utvandra til Amerika i 1892, og Christina, som ho kalla seg i Amerika, gifte seg med Christian Hogen og døydde i St. Paul, MN 29.6.1961.Eg reknar med det er tale om Annelov i Landskrona kommun i Skåne län, og då lurer eg på om nokon med tilgjenge tiol dei rette kjeldene kan hjelpa meg finna:* Stadfesting av fullt namn?* Stadfesting av dato og stad for fødsel?* Stadfesting av utvandringsår?* Fulle namn på foreldri med yrke og opphav til båe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line O. Eide

???New York Passenger Lists, 1820-1957Name: Hanna Lenertson Arrival Date: 18 Aug 1892 Birth Year: abt 1889 Age: 3 Gender: Female Ethnicity/Race­/Nationality: Swedish Port of Departure: Copenhagen Port of Arrival: New York, New York Ship Name: HeklaHanna reiser sammen med sin mor Anna Lenertson, 30 år. De skal til Wis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line O. Eide

Emigranten Populär, 1783-1951 Swedish Emigration Records, 1783-1951Name: Anna Lennertson Birth Year: abt 1862 Place of Origin: Sverrig Destination: Shell Lake, W Record Date: 2 aug 1892 Port of Departure: Köpenhamn Database Name: EmiHamn Occupation/Title: Hustru Archive Call Number: 2674 Principal Person: Lennertson Anna-Emigranten Populär, 1783-1951 Swedish Emigration Records, 1783-1951Name: Hanna Lennertson Birth Year: abt 1889 Place of Origin: Sverrig Destination: Shell Lake, W Record Date: 2 aug 1892 Port of Departure: Köpenhamn Database Name: EmiHamn Occupation/Title: Barn Archive Call Number: 2674 Principal Person: Lennertson Hanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.