Gå til innhold
Arkivverket

[#83842] Midlertidig bosted 1910


Gjest Else Lillefuhr
 Del

Recommended Posts

Gjest Else Lillefuhr

Har funnet en som har midlertidig bosted, Ullensaker. Han står oppgitt med Kristiania som sedvanlig bosted. Hvordan kan jeg finne hans familie i folketelling 1910?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Lillefuhr

Takk for det. Det skal en ikke se bort fra. Han er riktignok ikke født på Hedemarken, selv om hans mor er fra Vang og hans fra fra Sverige. Barna er født på forskjellige steder. Hans fra jobbet en stund ved jernbanen. Han er jo gift i 1910, så jeg er på jakt etter han familie også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Lillefuhr

Takk for det. Det skal en ikke se bort fra. Han er riktignok ikke født på Hedemarken, selv om hans mor er fra Vang og hans fra fra Sverige. Barna er født på forskjellige steder. Hans fra jobbet en stund ved jernbanen. Han er jo gift i 1910, så jeg er på jakt etter han familie også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Lillefuhr

Takk for det. Det skal en ikke se bort fra. Han er riktignok ikke født på Hedemarken, selv om hans mor er fra Vang og hans fra fra Sverige. Barna er født på forskjellige steder. Hans fra jobbet en stund ved jernbanen. Han er jo gift i 1910, så jeg er på jakt etter han familie også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Lillefuhr

Jeg har funnet dåpen til alle hans søsken. Funnet foreldrene til hans foreldre, men ikke Petter sin konfirmasjon eller når og med hvem han var gift. Det er det jeg mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.