Gå til innhold
Arkivverket

[#83871] Lesehjelp kyrkjeboki for Bø i Vesterålen 1830 - nokon med lokal kunnskap?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Denne sida (Lenke) frå kyrkjeboki for Bø er frå 1830 og syner vigde i Bø.Lengst nede i vesntre spalte finn me vigsli til:Hans Mikkelson Maursund (29), fødd på Gimstad av far Mikkel Pederson, og:Randi Hansdoitter (28), fødd på .......... i Malnes annex av far Hans Andersson.Men kva gard er ho fødd på? Faren Hans Andersson burde ha vore i Bø i 1801, men eg ser ikkje kva for ein Hans Andersson det kan vera. Og ikkje finn eg noki Randi døypt i Bø mellom 1801 og 1804!Problemet mitt: Kva gard hadde Randi Hansdotter opphavet sitt ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Bjørg og Inge for avklarande svar!Då er det altso BØEN det står ved vigsli hennar i 1830, men det var fødestaden. Ho budde altso i 1801 under Nykvåg, og kanskje har huslyden ogso butt andre stader?Problemet mitt er å finna ut kvar ho VOKS OPP?Kanskje bygdeboki for Bø har noko å bidra med? Mannen vart jo gardbrukar på Gimstad etter foreldri sine...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inge M Johansen

Ho vokste sannsynligvis opp på Grimstad og Bøen (ikke Gimstad). Om faren hennes har jeg notert: Tok over bruket etter mora i 1776.(Dette gjelder gården på Lynghaugen) Hadde halve gården, Grimstad, fra 1785-93. I 1798 var han på Bøen, i tia 1801-05 bodde han hos enka Marta Andersdtr i Nykvåg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Inge for nye innlegg om oppvekststaden til Randi Hansdotter. For ein (meg) som ikkje er lokalkjend i Bø, er det vanskeleg å setja seg inn i geografien...Kanskje me kunne fått ei avklaring av nøyaktig oppvekststad om me hadde funne konfirmasjonen til Randi, men den er tydeleg heller ikkje so enkel å finna i desse heller ''uoversiktlege'' kyrkjebøkene...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Pål for nyttig innlegg!Då tolkar eg det slik at Randi mest truleg voks opp i Nykvågen...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Pål for nyttig innlegg!Då tolkar eg det slik at Randi mest truleg voks opp i Nykvågen...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.