Gå til innhold
Arkivverket

[#83910] kilder mangler


Gjest Renathe Wågenes
 Del

Recommended Posts

Gjest Renathe Wågenes

Hei hva har skjedd med kildene på digitalarkivet. Finner ikke 1900-tellingen. og de fleste av mine kilder under digitalpensjonatet er borte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Det ser nesten ut til at mesteparten av pensjonatet er stengt :-( Jeg søkte opp tilfeldige kilder (som jeg vet har vært der tidligere) og alle sammen var borte vekk! Aner ikke hvorfor. Irriterende er det jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger H. Borgan

De fleste arkivene både kirkebøker og folketellinger kan dere fremdeles nå, ved å gå inn på DIS-Norge sine nettsider.DIS-Norge - Slektsverktøy - Genealogiske ressurser - Slektshistoriske kilder i NorgeLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette S. Clausen

Vi beklager dette, det skjedde en feil.Feilen skal nå være utbedret, men vi arbeider fremdeles med å fylle igjen noen huller mellom november i fjor og til dd. Ingen data er tapt, så direkte lenker og bokmerker fungerer fremdeles. Det er kun snakk om oppdatering av Databaseveljar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Takk for orientering, Anette! Det er enklere å avfinne seg med situasjonen, når man vet hva som er skjedd og hva som blir gjort :-)) Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.