Gå til innhold
Arkivverket

[#83913] Samuel Mathiasson Berg, fødd ''nær Trondheim'' 1882 - utvandra til Iowa i 1900?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Samuel Mathiasson Berg,. i Amerika kjend som Sam M. Berg, vert frå Amerika sagt vera fødd ''nær Trondheim'' 7.1.1882, me utvandra visstnok til Amerika i 1900 med reisemål Sioux City, IA. Foreldri skal ha vore Mathias og Henrietta Berg!Eg ser ikkje bort ifrå at Samuel er ein ''amerikanisering'' av eitt eller anna liknande namn, Søren eller Syver eller noko slikt. Eg har i alle fall ikkje greidd å spora det norske opphavet til denne karen og vonar på hjelp?Eg er svært interessert i å få greie på:* Fullt namn?* Dato og stad for fødsli hans?* Utvandringsåret?* Fulle namn på foreldri hans med yrke til far og opphavi til båe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Ba du om opphavet til foreldrene til Søren,så er far til Mathias(Sørens far), Salamon Pedersen Flått f 1794 på Høylandet, Nord-Trøndelag og moren Gidsken Olsdtr Brennmoen f 1789 på Høylandet d 1841 i Foldereid, Nord-Trøndelag.Mor til Søren er Henriette Jørgine Jensdtr Berg f 26-11-1839 d 23-03-1916. Hun er vel født i Kolvereid eller muligens Foldereid.Hennes foreldre er Hans Lorentsen Brevik f 03.07.1809 i Foldereid, død 09.08.1889 i Kolvereid, og moren er Maren Marthe Evensdtr Skaftnesmo f 1810 i Beitstad og død 14-04-1882 sannsynligvis i Kolvereid.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Border Crossings: From Canada to U.S.Name: Soron Bersvik Arrival Date: 11 May 1901 Age: 19 Birth Date: abt 1882 Gender: MaleShip Name: Tunisian Port of Arrival: Quebec, Quebec, Canada Port of Departure: Liverpool, England

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne T., Arne og Anne H. for fleire flotte og nyttige innlegg om Sam ''Søren'' og opphavet hans! Det var litt av ei namneendring...!Opplysningane de er komne med, er akkurat kva eg treng for mitt formål, so problemet er soleis løyst!Med venleg helsing,Lsrs E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.