Gå til innhold
Arkivverket

[#83971] Feil med web-området Digitalarkivet


Gjest Henning Berg
 Del

Recommended Posts

Gjest Henning Berg

Via digitalarkivet.no søker jeg opp manntalene. Etter å ha valgt kommune, kan jeg så søke på personer. Denne søkingen har i lengre tid ikke fungert på min PC. Etter å ha klikket på 'Søk' kommer følgende feilmelding opp: 'Dette webområdet kan ikke vises i Internet Explorer'. Kan noen si meg hvordan jeg kan få orden på søkemotoren i manntalene? Jeg legger til at problemet oppstår ikke ved søk i manntalet 1910, men i alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvard Bragstad

Det samme skjer med absolutt alle databaser, tidligere i dag var det mulig å gå inn på forsida, velge alle meldinger, og så bruke databasen derfra. Men nå er det helt stopp.Har DA noen tidsplan for når dette blir fikset?Bør man komme med en backup-server som tar over når en server ligger nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Jeg gikk akkurat nå inn via Søk i alle baser. Klikket så på telling 1900 øverst på den blå linjen. Valgte så et fylke ,for eksempel Troms. Så valgte jeg telling Tromsø 1900. Inne på den siden valgte jeg 'samme område',og fikk da opp de basene som er for det området. Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.