Gå til innhold
Arkivverket

[#83980] Forsvunnen frå Kinn kring 1865. Cathrine Lovise Nilsdotter


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg ser no at det nærmar seg eit år sidan sist eg prøvde å finne ut av denne jenta. Tidlegare tema: 74849, 74859, 74861 og 75276Eg tar ei oppsumering av det viktigaste her:Cathrine Lovise Nilsdtr er fødd på Øren (ved Endestad) i Kinn 24. nov. 1828. Foreldra er Nils Kieldsen og Ingeborg Simonsdtr.Far hennar døde i 1832. Her er mora, søstra og stefaren til Cathrine i 1865: [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=41&filnamn=f61437&gardpostnr=370&merk=370#ovre>LenkeCathrine giftar seg i 1866 med Henrik Mathias Olsen f. 1830 frå Aanøen i Kinn Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 10 (1852-1869), Ekteviede 1866, side 76. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Hei Lars. Takk for innspel.Når det gjeld Henrik Olsen i innlegg 2, så er nok det ein annan.søstra Karen finnes det ikkje noko skifte etter, så der er det lite å hente.Når det gjeld mora, så blei eg litt usikker. Det er ei stund sidan eg har jobba med denne saka, men eg klarer ikkje å finne igjen dødsåret til mora i registreringane mine. Eg er då usikker på om eg i det heile har funne ho? Når eg no leiter i gjennom kirkebøkene igjen, så finn eg verken mora eller stefaren til Cathrine blant dei døde i Kinn.Som sagt. Eg blei veldig usikker. Eg tar gjerne i mot hjelp i forhold til Ingeborg Simonsdotter og Elias Olsen. Dei må då være døde ein gong etter 1865.No har eg også prøvd å leite etter ein halvbror av Cathrine og Karen, Nils Eliassen f. 1834 som i 1863 gifta seg med Anne Vilkensdotter. Her er dei i 1865 Lenke Så forsvinn alle spor etter dei også.Det blir meir og meir merkeleg dette. Kan det være ein samanheng i all forsvinninga?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.