Gå til innhold
Arkivverket

[#83986] Rasmus Eriksen i Solund (1886-1957) og kona Anna (Helene?) Byrkjelo-kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Rasmus Erikson, fødd på Tangenes i Solund 21.6.1886, døydde (truleg i Solund?) 2.1.1957. Han gifte seg i Bergen kring 1929 med ei Anna Byrkjelo frå Breim i Gloppen, som døydde i 1963. Dei budde på Tangenes i Solund og fekk to born, men:* Kven var Anna Byrkjelo?Kan det vera ho som under namnet Anna Helene Eriksen ligg gravlagd på Hardbakke i Solund, fødd 10.7.1888, død 2.10.1963?Men, eg finn ikkje noki Anna Helene fødd i Breim på den tidi!?Kanskje er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg vidare med fleire detaljar om denne huslyden? Kven var Anna og kvar var ho fødd?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda Wathne

Det finnes en Anna Helene Anderssøn Høilo på gården Høilo i Breim i 1900tellingen. Hun er kalt Anna Elene ved dåpen i 1888 (nederst): LenkeHun er på samme gården i ft1910, kalt Anna Andersdatter.Mvh Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Linda for spennande og nyttig svar! Når eg no ser nærare på dette, MÅ det jo vera Anna Elene = Anna Helene Høilo som hamna i Solund, so korleis ættenamnet vart endra, kan eg ikkje seia noko meir om... Kanskje kan vigsli finnast (sjå Arkivforum...)?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Rasmus Eriksen Tangenes 1886 og Anna Helene Høilo 1888 gifter sig Korskirken 5/11-1929, se mini D6 side 81 nr 73. Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune for nyttig opplysning! Då kan me vera 100% sikre på at me taler om rett person!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.