Gå til innhold
Arkivverket

[#83994] Fam. Iver Madsen (Kringlen )og Sara Andersdtr. i Florø/Bergen med søner


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg er på leit etter ein familie som flytta frå Florø til Bergen, truleg ein gong mellom 1875 og 1880 (eg finn dei ikkje i Bergen, FT-1875, heller ikkje finn eg nokon av sønene konfirmert i Kinn)Det gjeld Iver Madsen Kringlen/ Sara Helene Andersdtr., begge fødde i Førde prgj. hhv. 1827 og 1828. Gifte i Naustdal 16.11.1851 par nr. 35 Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11638&idx_id=11638&uid=ny&idx_side=-391>Lenke Dei var gardbr. på Kringla i Naustdal fram til 1858, seinare busette i Florø, der Iver dreiv m.a. som bødker Dei får barna:Anders Olai , dpt i Naustdal 1853 nr. 20 Permanent sidelenke: Lenke Han døydde truleg som barn, men eg har ikkje klart å finne han begreven korkje i Naustdal eller Kinn.Anders Mathias dpt. i Kinn 8.5.1864 nr.49 Permanent sidelenke: LenkeMathias Elias dpt. i Kinn 15.10.1865 nr.138 Permanent sidelenke: LenkeMoses , dpt. i Kinn 12.7.1868 nr.88 Permanent sidelenke: LenkeDet er sikkert Anders Mathias eg finn att i Bergen ved FT-1900 som Anders Iversen, ugift skibstømmermann med mellombels bustad i Rotterdam. Bur ilag med mora Sara Iversen. Årstala stemmer ikkje heilt, men fødestad er korrekte. LenkeDet KAN være Mathias Madsen som eg finn att i Bergen ved FT-1900 her: LenkeDessutan fant eg ein Moses Iversen,f. 1868 riktig nok oppgjedd f. i Bergen (men kan det være han likevel ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Mange takk Arne, dette var flott!Då fekk eg også bekrefta at det var Moses eg fant ved FT-1900 i Aker.Mathias Elias fant eg omsider død i Florø 27.2.1867 -nr. 41 Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.