Gå til innhold
Arkivverket

[#84005] Henrik Madsen Kringlen f. 1831 i Naustdal, Førde - kvar busett ?


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg etterlyser Henrik Madsen Kringlen/Kringle Han er fødd 4.7.1831 på Kringla, Naustdal i Førde prgj. Foreldrer: Mads Iverson og Gjertrud Eliasdtr.I 1865 finn eg han som fadder i Florø på broren Iver sin son Mathias Elias - som fadder er også ei Anne Knutsdtr. Kringle, truleg kona hans. - Om dei budde i Florø veit eg ikkje.I 1875 finn eg ein Henrik Madsen på Grøtø, Steigen i Nordland som Logerende Bødker, f. 1831 i Førde prgj. Han er gift og familieforsørgende, men ingen tingom resten av familien hans eller kvar hans faste bupel var. LenkeNokon som kan hjelpe meg å finne ut meir om Henrik Madsen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Jeg tok et søk på FS og sjekket kirkeboka for å se om funnet stemte, og det gjorde det. Så lette jeg litt etter Michael og fant ham innført her.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Henrik Kristian si mor, Gjertrud Annela Eliasdotter døde på Kringla i 1892 Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Naustdal i Førde, Ministerialbok nr. D 1 (1881-1898), Døde og begravede 1892, side 216. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6839&idx_id=6839&uid=ny&idx_side=-217>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Ja eg var nett inne på tanken om det same Egil.Gjertrud sin død har eg registrert frå før så den har eg. Eg får legge inn eit innlegg i Arkivforumet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Her er svaret i arkivforumet:Det var 'Myndige Børn, hvoraf 1 Datter her i Distriktet, 1 Søn i Bergen og 1 Søn i Stavanger', 'Efterlader sig Intet'.Då veit vi i allefall at Henrich levde så seint som 1892 og budde i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.