Gå til innhold
Arkivverket

[#84035] Trenger hjelp til å finne etterkommere av oldefar.


Gjest Lise Eirin Aam
 Del

Recommended Posts

Gjest anne julie engmo

Syns du var sparsom med opplysninger ! Greit med fødselsdato,ikke bare årstall, hvem han var gift med, hvor ligger Ullerøy osv.Hva var hans yrke f.eks. Har du funnet hans familie i noen av folketellingene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Hei Lise Eirin :o)Dette er kanskje din oldefar, som blir døpt i Skjeberg 22.oktober 1843, som sønn av Johan Pettersen og Trine Nicolaisdatter (nr. 88) Permanent sidelenke: Lenke Mvh og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Narten

Tror nok det er denne Petter som er fisker på Hvaler, f.4.10. 1843. Gft med Oleane Andersdatter f.1840. Fikk ihvertfall ett barn, Adolf Ingvald 15.3.1885. De var medlemmer av frikirken. Dissentre før 1884 for Hvaler finner jeg ikke. Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lise Eirin Aam

Tusen takk for all hjelp Og fant i dødsfallprotokollen han hadde 3 barn i første ekteskap - de vet jeg ikke hvem er.. Men min morfar kom som eneste barn i 2 ekteskap og oldemor het Klara Josephine Johansen (Kristoffersen)f. 1878 på Hvaler. Noen som vet hvor jeg kan finne ut hvor og når de andre barna til min oldefar ble født og levde? Som han fikk med kone nr 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Petter og Klara hadde 9 barn, men mange av dem døde små.Torine f 1867 emigrerte til Canada, men var i 1909 bosatt i USA.Kristine f 1869 ble gift i FredrikstadJosefine f 1871 d 1876Ole Petter f 1873 d 1876Arnt Severin f 1875 d 1878Josefine Olette f 1878 gift enten Hvaler eller Fredrikstad.Ole Petter f 1880Anne Severine f 1882 d 1887Adolf Ingvard f 1885 d 1887Kristine og Josefine har etterkommere.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lise Eirin Aam

Tusen takk Anne - dette var flott. Nok engang: Tusen takk til alle som har hjulpet for jeg er ikke noe god på dette her, men har veldig lyst til å finne ut... Klem Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.