Gå til innhold
Arkivverket

[#84045] Rogaland historie- og ættesogelag - Har vi noe tilsvarende i Vest-Agder?


Gjest Lars Otto Fredriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Otto Fredriksen

Rogaland historie- og ættesogelag har en kjempeflott nettside som jeg har benyttet meg mye av. Her finnes mye litteratur. De har også det meste av bygdebøker fra Rogaland til salgs.Finnes det noe tilsvarende nettside for Vest-Agder? Er veldig greit å kunne finne alt på et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Otto Fredriksen

Takk for svar. Var ikke så mye litteratur og bygdebøker å finne på nettsidene til Agder historielag. Synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Otto Fredriksen

Sidene som dere henviser til har jeg sett, og er fine oversikter over hvilke bygdebøker som finnes. Men spørsmålet mitt var i grunnen om det fantes en tilsvarende side hvor en kunne få kjøpt det meste av bygdebøker og litteratur for Vest-Agder.Har tenkt å prøve å få tak i bygdebøkene for Fjotland, Kvinesdal og Feda. Kan eventuelt høre med de lokale lagene. Men ville bare først høre om det fantes en nettside som hadde alt på et sted. Men ser ikke slik ut.Kanskje Rogaland historie- og ættesogelag er litt unike på dette med å kunne ha så mye tilgjengelig til salgs på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan H. Trelsgård

Bygdebøkene for Fjotland, Kvinesdal og Feda kan kjøpes på servicetorget i Kvinesdal kommune. Ring 38 35 77 00 eller send en e-post post@kvinesdal.kommune.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.