Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#84071] Efrosina Ulriksdotter Aaström, fødd Lycksele, Sverige 1844 - til Tana, Finnmark?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Efrosina Ulriksdotter Aaström voks opp på Fjelmastrand i Tana i Finnmark, men ho var fødd i (eller kring) 1844 i Lycksele i Sverige:Foreldri hennar var Nils Ulrik, kjend som Ulrik Andersson Aaström og kona Helena Fredriksdotter som båe skal ha vore fødde og oppvaksne i Lycksele i Sverige, men som kring 1850(?) flytte til Tana.Efrosina var eitt av fleire born, og no lurer eg på om ein eller annan med tilgjenge til dei rette svenske kjeldene kan hjelpa meg finna ut:* Nøyaktiog fødselsdato (og fødestad) for Efrosina?* Det fulle namnet hgennar?* Fulle namn på foreldsri hennar og opphavi deira?* Finst det opplysningar om kva år dei flytte til Tana?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tiups!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Fausko

Her er dåpen i Lycksele. Mvh.Mette.

bilete10918.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Fausko

Husforhør.De flytter 4.4 1849 til ey sted jeg ikke klarer å tyde, kanskje du kan. Mvh.Mette

bilete10919.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest anne julie engmo

Innflytting til Tana i 1860,(tror det står 'Stensele' som sted de flytter til i 1849 ) Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Mette og Anne Julie for spennande og nyttige innlegg! So langt som eg treng det, so er problemet mitt løyst! Dei funne opplysningane er del av eit nytt tema som eg legg inn i kveld og som gjeld mann hennar Euphrosina!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive