Gå til innhold
Arkivverket

[#84071] Efrosina Ulriksdotter Aaström, fødd Lycksele, Sverige 1844 - til Tana, Finnmark?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Efrosina Ulriksdotter Aaström voks opp på Fjelmastrand i Tana i Finnmark, men ho var fødd i (eller kring) 1844 i Lycksele i Sverige:Foreldri hennar var Nils Ulrik, kjend som Ulrik Andersson Aaström og kona Helena Fredriksdotter som båe skal ha vore fødde og oppvaksne i Lycksele i Sverige, men som kring 1850(?) flytte til Tana.Efrosina var eitt av fleire born, og no lurer eg på om ein eller annan med tilgjenge til dei rette svenske kjeldene kan hjelpa meg finna ut:* Nøyaktiog fødselsdato (og fødestad) for Efrosina?* Det fulle namnet hgennar?* Fulle namn på foreldsri hennar og opphavi deira?* Finst det opplysningar om kva år dei flytte til Tana?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tiups!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Mette og Anne Julie for spennande og nyttige innlegg! So langt som eg treng det, so er problemet mitt løyst! Dei funne opplysningane er del av eit nytt tema som eg legg inn i kveld og som gjeld mann hennar Euphrosina!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.