Gå til innhold
Arkivverket

[#84080] Gode råd trengs!


Gjest Johan Arthur Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Arthur Hansen

I papirkurven ligger det noen filer som jeg ikke forstår noe av. Jeg har ikke slettet noe som helst og hvor de filene kommer fra aner jeg ikke. Jeg har slettet dem flere ganger og mistenker dem for å være grunnen til at markøren hopper tilbake i tide og utide. Etter at jeg gjenopprettet disse feilen har markøren holdt seg i ro. Noen tips? Mvh. Johan Arthur Hansen

bilete10926.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Gaustad

Samme hos meg, tømmer kurven og et par dager etter er den fylt igjen med noe jeg har slettet og noe jeg ikke har slettet. Fryktelig irriterende!! Ruth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Vestli

Endelsen .tmp betyr som regel at det er midlertidige filer (temporary files). De oppstår ofte når datamaskinen først er nødt til å legge filen et sted for deretter å flytte den dit brukeren faktisk vil ha den. Jeg vil derfor tro at det ikke er farlig å slette dem.Men det ser ut som den midterste mappen inneholder bilder. Du kan jo gjenopprette den og se hva den inneholder.Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Takk for innspill! Midlertidige filer pleier ikke å legge seg i papirkurven, men jeg ser at de tilhører Windows mail. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.