Gå til innhold
Arkivverket

[#84090] Inger Olsdatter f 1841, Romedal


Gjest Else Lillefuhr
 Del

Recommended Posts

Gjest Else Lillefuhr

her er linken til dåpen Lenke Vet hun gifter seg med Gudbrand Persen i 1869. Jeg finner henne i FT 1865.Hvor er hun? Hennes foreldre har jeg kun navnet på ut fra dåpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Østhus.

Hei !Birgith har et viktig spørsmål og som ho stiller.Jeg kan likevel prøve med noe som er omtrent som et skudd i blinde.F. T. 1865. LenkeJeg har heller ikke sjekket noe videre på dette.Mvh. Magne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bengt E. Vesthagen

Samme vielse i klokkerboka, men her er faren til Inger oppgitt til å være Ole Olsen. Ifølge dåpen og vielsen i kirkeboka er faren Ole Andersen. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Lillefuhr

Jeg tenkte ikke langt da jeg ikke la inn mer i forespørselen. Burde ha skrevet det på en annen måte. Takk skal dere alle ha. Det er de som er på Røhnhagen, Løten i 1900. I FT 1865, på Thorstrand,Larvik (innlegg 3) bor det noen med samme navn som hennes foreldre, men... er det dem jeg leter etter? Har funnet dåpen og konf til Gudbrand, men ikke konf til Inger Olsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sverre Søgaard

Du kan se på ekteskap 10/12 1840 i Romedal. Når det gjelder Gulbrand sine foreldre, Peder Simensen gm Dorte Botolsdatter finner du de som husmannsfolk på Korslund i Romedal 1865. De er begge født i Romedal, men de giftet seg i Vang 21/4 1829. Gulbrand er møllermester på Kurud i Vang 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Lillefuhr

Takk. Jeg har litt problemer med slekten til Inger Olsd. Har foreldrenes navn, det er alt. Nå vet jeg jo de er Stange, så da skal det vel gå greit å finne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.