Gå til innhold
Arkivverket

[#84107] Smed Johan Wilhelm Weiby


Gjest Hanne Margrethe Bjørgan Rischmann
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Margrethe Bjørgan Rischmann

Søker informasjon om min manns slekt. Farmor Judith Wendel Weiby fra Ø.Moland født 1914 har en far - smed Johan Wilhelm Weiby. Jeg klarer ikke å finne henne i kirkebøker fra Ø.Moland/Arendal, ei heller finner jeg Johan. Tar tips dersom noen kjenner til denne slekten fra Aust-Agder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Vet du når din farmor giftet seg? Ved giftermålet vil det stå en fødselsdato og fødested og navn på brudens far...Til innlegg 2: Johan er født 28.05.1876 - her er vel dåpen i Nittedal - Akershus fylke, Nittedal, Ministerialbok nr. 6 (1863-1878), Fødte og døpte menn 1876, side 56. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6247&idx_id=6247&uid=ny&idx_side=-59>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Margrethe Bjørgan Rischmann

Hei ! Judith giftet seg 8.4.1936 som ekteskap nr 45 dette året med Arvid Thorbjørnsen i Kampen Kirke i Oslo. Her står det også at hun er født 29.9.1914 i Ø.Moland. Far står oppgitt som Smed Johan Wilhelm Weiby, men uten fødselsdato dessverre. Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.