Gå til innhold
Arkivverket

[#84112] Niels Olsen Egeland


Gjest Jan Eikeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Eikeland

Vest-Agder, Fjotland f: 14/7-1877 d: 1936Klokkerboken for døde 1936 er lukket på nettet.Hvordan finner jeg da ut hvem jeg skal henvende meg til ved detaljer om dødsår og annet i den forbindelse?mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Du finner ham også i kirkegårdsdatabasen. Skriv inn bare Egeland i etternavnrubrikken, så finner du navnet hans på s. 121-140.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petter B. Svindland

Hei Jan Nils Olavson Eigeland var sønn av Olav Nilsson Mygland og Tobine Torgjesdatter Fjotland (Fjotlandsboka side 491) Han ble gift med Amalia Berntsdotter Knibestøl og hadde barna Olav, f.1907, druknet i Eptevannet 1945, Tomine f. 1909 gm Tor Nilsson Veggeland, Martin f.1912, Bernhard f.1914 gm Aslaug Netland (bor i Sandnes)Sigurd, f.1917 gm Magny Opsvik, Stranda, bor i Oslo. Nelly f.1919, gm Andreas Ingvaldson Orthe, bor i Espeskard, Torbjørn f. 1924 og Ansgar f.1928 gm Asgerd Olsdotter Dagali, Rauland- bor i RaulandDersom du trenger mer hjelp kan du sende meg en e-post på pbs@arkkso.no eller kanskje registre og kirkebøker på www.kvinesdalhistorielag.no under 'gamle kirkebøker' kan hjelpe mer.mvh Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petter B. Svindland

I tilfelle du har interesse av det så ble Olavs grav slettet i 2008 og navnet overført til en felles sten. mvh Petter

bilete10953.fa.03.003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.