Gå til innhold
Arkivverket

[#84125] Sandsvær- Kongsberg


Gjest Sylvian Dahlberg Bye
 Del

Recommended Posts

Gjest Sylvian Dahlberg Bye

Kan noen hjelpe meg med moren til Live Kristine Johnsdatter født 02.11.1806 i Sandsvær og foreldrene til hennes mann Christopher Bergan. Hans sønn John Christian Bergan er f. 15 okt. 1834 i Konsberg. Lives mor er uleselig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Dåpen til Live Kristine er her: LenkeVenstre side, nr. 3 ovenfra.Morens navn er jo ikke nevnt ved dåpen, så jeg lurer på hvor du har funnet det, siden du sier det er uleselig?Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvian Dahlberg Bye

Takk! Det var den dåpen jeg hadde funnet, men hadde nok 'blingset' litt. Jeg har søkt i vielser for Live og Christopher på Sandsvær og Kongsberg. Finner ingen i S. og Kongsberg er uleselig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvian Dahlberg Bye

Takk Berit! Jeg så ikke ditt innlegg før jeg svarte på det andre. Jeg tror også at det er familien til Live K, men skulle gjerne ha litt mer å bygge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Vielsen mellom Ungk. og malermester Christopher Johnsen Bergan og pike Live Kirstine Johnsdatter 4/11 1832 Kongsberg, forlovere var malermester Ole Hansen og snedker Peder Eeg, nr.27 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.