Gå til innhold
Arkivverket

[#84178] Nils Johnsen Ulstad og Anne Larsdtr. Stavem til Trondheim 1878. Hva skjedde så?


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Nils Jonsen Ulstad, født 1817 i Stjørdal, Nord-Trøndelag giftet seg i Ålesund 16.06.1867 med piken Anne Larsdtr. Stavem, født 1832 i Grytten, Romsdal. De flyttet til Trondheim i 1878, til Domkirkesognet.LenkeJeg har lett gjennom databasene over gravlagte i Trondheim. Jeg har også sjekket utflyttede fra Trondheim, men uten hell. Jeg finner ingen av dem i 1900 tellingen.Jeg kan selvsagt ha oversett dem, men trenger hjelp til å finne ut hva som skjedde med dem etter at de kom til Trondheim. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hjertelig takk til dere begge. Jeg visste at sønnen Mikael dro over dammen, men hadde ikke trodd at Nils og kona dro samme veien. Da får jeg prøve meg med et nytt innlegg, i håp om at Amerika ekspertene kan finne dem igjen der borte.Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg vil for ordens skyld opplyse om at jeg ved god hjelp har fått avdekket at Nils døde 28.04.1889 og Anne 26.01.1900 i Rapidan, Blue Earth County, Usa.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.