Gå til innhold
Arkivverket

[#84196] Sverre Oskar Vold Henriksen f.3-10-1911 Bang Sør Aurdal ?


Gjest Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Hei.Trenger hjelp for å finne han.Faren heter Kristian Henriksen f.24.8.1874,finner en med nesten riktid dato på FT 1910 født i Oslo.Kristian står oppført med 2 døtre som jeg heller ikke finner i Sør Aurdal på gården Sagen,området er nok riktig?Oline G.født:24.4.1879 i Fron finner jeg ikke der.Kan det være Dissenterer? Takknemlig for hjelp.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Hei ArnfinnHer i FT1910: LenkeDatoen skal du ikke tenke så mye på, for der er ofte feil i folketellingen på det punktet.Det du mener er at du ikke finner de i kirkebøkene ?? Bare for å presisere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Charlotte er døpt i Østre Slidre.Charlotte Otilie (nr. 9):Kildeinformasjon: Oppland fylke, Hegge i Øystre Slidre, Klokkerbok nr. 4 (1887-1907), Fødte og døpte 1906, side 46c. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Jenny i Nord-Aurdal (nr. 18): Kildeinformasjon: Oppland fylke, Aurdal i Nord-Aurdal, Klokkerbok nr. 10 (1892-1907), Fødte og døpte 1907, side 42. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Sverre i Nord-Aurdal: Kildeinformasjon: Oppland fylke, Aurdal i Nord-Aurdal, Klokkerbok nr. 12 (1907-1920), Fødte og døpte 1912, side 20. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk for hjelpen Litta Da får jeg muligheten til å finne ut noe mere.Kanskje du vet hvor Kristian og Oline ble gift?mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Jeg har sett etter vielsen, men ikke funnet noe. Har heller ikke funnet Olines dåp. Det døpes en Oline Gudbrandsdatter i Fron i 1880, men det stemmer jo ikke med årstallet, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk Litta.Jeg for høre nærmere med vedkommende om sine aner.Kristian skal jo være født i Oslo,for prøve å finn han der i en eller annen Kirke. mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.