Gå til innhold
Arkivverket

[#84207] Oppslag Lindås bygdebok IV 32, Alfred Sjursen g.m. Inger-Johanne Karlsen


Gjest Roger Fossum
 Del

Recommended Posts

Gjest Roger Fossum

Hei, er det noen som kan gjøre et oppslag i Lindås bygdebok IV 32, og se hva som står om Alfred Sjursen g.m. Inger-Johanne Karlsen ?Mvh Roger Fossum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Fleten

Gn.109 Saltneset Bn.12 Solnes (Hyttetomt)Inger-Johanne Karlsen f.1922 d.2003 Alfred Sjursen f.1922 d.2000 Begge er født og bosatt i Bergen2 barn Anne Helene f.1947 og Mette f.1959 Begge er oppgitt i boken med nålevende familie. Mette har overtatt eiendommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Fossum

Tusen takk Jostein. I et innlegg i arkivforumet fikk jeg vite at Inger Johanne Karlsen var gift Sjursen Lenke Da gjenstår det å se om jeg kan finne Inger Johanne født i Bergen. Om det er samme Inger Johanne som i lenken ovenfor er Anne Helene og Mette mine firemenninger.Mvh Roger Fossum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.