Gå til innhold
Arkivverket

[#84230] Mathilde Martinsdtr.Grimstad, Folket.Usa 1930


Gjest Irmelin Stensaker
 Del

Recommended Posts

Gjest Irmelin Stensaker

Mathilde ble født 20.12.1891 i Lindås.Hun reiste til Usa i 1925. Etter de opplysningene jeg har skal hun ha giftet seg med en Andreas. Hans etternavn har jeg ikke, men jeg har funnet en Mathilde Neumann på SSDI med rett fødselsdato, mnd og år. Jeg skulle gjerne vist om dette er den rette damen. Er det noen Usa-kjennere som kan hjelpe meg med dette? Mvh. Irmelin Stensaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line O. Eide

New York Passenger Lists, 1820-1957Name: Mathildo M Grimstad Arrival Date: 3 Feb 1925 Birth Year: abt 1893 Birth Location: Norway Birth Location Other: lindaas Age: 32 Gender: Female Ethnicity/Race­/Nationality: Scandinavian Port of Departure: Bergen, Norway Port of Arrival: New York, New York Ship Name: StavangerfjordFar er Martin Grimstad, Hundve, Landaas. Skal til venn Lina Jacobsen, New York, NY.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irmelin Stensaker

Takk skal du ha. Da vet vi når hun kom frem. Men hvor er hun i 1930? Jeg skulle gjerne vist litt mer om henne da jeg trenger hennes dødsattest. Mvh.Irmelin Stensaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.