Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Margaret Miller

[#84246] Hjelp med Martin fra HEDMARK 1850-aara

Recommended Posts

Gjest Margaret Miller

Martin Andersen Rønning ble gift i 1887 i Brønnøy Nordland med Anna fra Bindalen Nordland. De hadde 7 dødf. barn før de flyttet til Alvdal ca. 1899. Da hadde 3 levende barn etter ha funnet fødselsstifelse i Kristiania. Martin døde under et snøskred i 1920.Jeg kan ikke finne daapen hans! Han skal vaere f. 10/11 eller 10/10 1856 (ellers mellom 1856-1860), sønn av hsm. Anders Danielsen Oksenvold i Aasnes HE. Mor var Oline Gundersdtr. I 1865 er de hsm paa Aasnesrønningen.Martin skal vaere konf. 1873 i Aasnes, men jeg finner ikke kirkeboka med konf.Et sted sa han var f. i Odalen, men jeg finner han ikke i Sør eller Nord Odal.Kan noen finne daapen til Martin Andersen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Hei, Margaret!Kirkebøkene for Åsnes er stort sett tapt i brann, så dersom han er født og konfirmert i det prestegjeldet, er det ingenting å finne.Hilsen Torodd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidar Oddløkken

Kikk litt i tema 82980, husker ikke om dette er nevnt der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.