Gå til innhold
Arkivverket

[#84255] Orlaug Aslaksdotter Oppedal frå Brekke (1836-1918),utvandra mellom 1865 og 1873?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Orlaug Aslaksdotter Oppedal var fødd på Oppedal i Brekke (Gulen) 17.7.1836. I 1865 var ho tenestejente på Instefjord i Lavik (Lenke), og 30.3.1873 gifte ho seg i Buffalo Co., WI med enkjemannen Ole Halvorson (1819-1902), opphavleg frå Kroken i Luster.Eg finn ikkje nokon som høver til denne omtalen i utvandringslistene for Gulen eller Lavik, men kanskje er det augi mine det er noko gale med? Ein eller annan stad må ho jo vera oppskrivi som emigrant?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Svehn for nytt spennande innlegg.Eg var inne i aftes og studerte på den same innførsli, men utan å komma til nokon konklusjon. No har eg sett litt nærare på dette, og eg finn vigsli til Johannes Lasseson og Orlaug Aslaksdotter i Brekke 10.4.1869 (Lenke).Johannes må då vera avliden anten på vegen over eller kort etter dei kom fram til Amerika?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.