Gå til innhold
Arkivverket

[#84265] Lenke


Gjest Steinar Sletten
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Sletten

Liker å legge lenker i slektsprogrammet mitt ( Brother's keeper)når jeg finner slekt i kirkebøker osv.her inne. Problemer er at de etter en dag eller to ikke 'virker' lenger og jeg får opp at siden ikke finnes. Noen som har samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Søren Storaker

Dersom du kopierer lenker til skanna kirkebøker direkte fra toppen av nettsida virker bare lenka i 30 minutter. Du må velge Bildeinformasjon: Øverst, og Permanent sidelenke. Da kan du håpe på at lenka er varig (i 100 år?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Sletten

Glimrende........takk og takk.. Når det gjelder tellinger og annet her inne går det greit med 'kopimetoden' eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Til (1)Hvis en bruker hjelpefilen i BK og bl. ser under ordliste etter 'Permanente side(bilde)-link' vil du finne detajert beskrivelse med eksempler for hvordan dette gjøres på Skanna kilder og for å lime disse inn i BK eller annet sted.Du kan også søke etter disse forklaringene i hjelpefilen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Lenke til folketellinger lages ved å høyreklikke på tallet som står foran navnet i trefflisten. Velg [kopier lenkeadresse] og sett lenken inn i innlegget ditt med [ctrl] og [v].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.