Gå til innhold
Arkivverket

[#84271] Rakel Oline Hansdotter, fødd i Haugesund 1870 - utvandra ho i 1890?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Rakel Oline Hansdotter, fødd i Haugesund 6.7.1870 av foreldri Hans Knutson og Rakel Olsdotter (Lenke), skal, ifølgje slekt i Amerika, ha utvandra i 1890.Er det mogeleg å stadfesta dette utvandringsåret?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Wisconsin Marriages 1836 - 1930Groom's Name: Peder Nelsen EideGroom's Birth Date:Groom's Birthplace: Lyster, NorwayGroom's Age:Bride's Name: Rachel Olina HansenBride's Birth Date:Bride's Birthplace: Haugesund, NorwayBride's Age:Marriage Date: 30 Dec 1891Marriage Place: Canton, Buffalo, WisconsinGroom's Father's Name: Nils O. EideGroom's Mother's Name: Berte PedersonBride's Father's Name: Hans KnudsonBride's Mother's Name: Rachel OlsenGroom's Race: WhiteGroom's Marital Status:Groom's Previous Wife's Name:Bride's Race: WhiteBride's Marital Status:Bride's Previous Husband's Name:Indexing Project (Batch) Number: M00338-4System Origin: Wisconsin-EASySource Film Number: 1275781Reference Number: 00676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Helga og Ann-Mary for spennande innlegg!No er eg skikkeleg i stuss. Lat meg fortelja kva eg veit om ''mi'' Rakel:Ho gifte seg i Buffalo Co., WI 30.12.1891 med Peder Nilsson Eide, fødd i Luster i Sogn 3.3.1864. Han utvandra frå Hafslo i 1882. I 1900 budde Peder og Rakel Eide på ein farm i Maxville township, Buffalo Co., WI. Dei hadde ein adoptivson Elmer Eide, fødd i WI mars 1897.Eg ser ikkje noko meir til Rakel etter dette, men Peder Eide gifte seg att i Pepin Co., WI 5.9.1903 med Mary Ellingson, fødd i WI 4.12.1872.Eg har alltid trudd Rakel døydde, men har ikkje funne ho avlidi i Buffalo Co., WI, og ikkje er ho gravlagd der heller. Kanskje dei vart skilde? So har Rakel flytt til Chicago og gift seg att? Den dødsannonsa skulle eg likt å ha sett litt nærare på...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Her er dødsattesten til Rachel Hansen, død i Chicago 12. juli 1909. Hvis dette er den samme som var oppgitt i (3) så kan hun nok utelukkes, hun hadde bodd i Chicago i 20 år.

bilete11001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjerteleg takk til Lars J. for siste innlegg, som eg ser kom i same augneblinken som mitt svar...Eg har sett litt nærare på dødsfallsregistreringane til FamilySearch i Chicago, IL, og der finn eg denne:-----------------Name: Racheal HansenTitles & Terms: Death Date: 12 Jul 1909Death Place: Chicago, Cook, IllinoisGender: FemaleRace (Original): wRace (Standardized): WhiteDeath Age: 39yEstimated Birth Year: 1870Birth Date: Birthplace: NorwayMarital Status: Spouse: Spouse's Titles & Terms: Father: Father's Titles & Terms: Father's Birthplace: NorwayMother: Mother's Titles & Terms: Mother's Birthplace: NorwayOccupation: housewifeStreet Address: 2639 Drank Ave.Residence: Chicago, Cook, IllinoisCemetery: Mt. OliveBurial Place: Burial Date: 15 Jul 1909Funeral Home: Informant: Additional Relatives: Film Number: 1239836Digital Folder Number: 4004686Image Number: 904Reference Number: 16732-----------------Alderen høver godt; det kan sjå ut som dette er ''vår'' Rakel. Hadde me berre kunne sett originalen...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Lars J. som igjen var ute om lag samstundes med meg!Når eg ser nærare på denne dødsattesten, so ser dette heilt klart ut til å vera ei onnor Rakel, MEN, me kan ikkje alltid stola på utsegnene frå den gongen, særleg om Rakel var fråskild og budde heile åleine i Chicago! Eg finn nemleg ikkje nokon som høver i FT1900 i Chicago, IL!Difor hadde den nemnde dødsannonsen frå Stavanger vore av stor interesse!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Jeg finner heller ikke Rakel Hansen i FT 1900 i Chicago. Men jeg finner et ekteskap mellom en Edward Hansen og Rakel Petersen i Chicago i 1899. Jeg finner også et dødsfall i Chicago i 1935, Pauline A. Hansen, der er foreldrene oppgitt til Edward Hansen og Rachel Selwicz. Ut fra merknaden i (3) kan jo dette stemme med at den Rachel som døde i 1909 hadde en datter og at hun var datter av Peder Selvig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Kan denne Richa være den Rakel som døde i 1909?Name: Richa Hanson [Ricka Hanson] Home in 1900: Chicago Ward 17, Cook, Illinois [Chicago, Cook, Illinois] Age: 30 Birth Date: Feb 1870 Birthplace: Norway Race: White Gender: Female Immigration Year: 1890 Relationship to head-of-house: Wife Father's Birthplace: Norway Mother's Birthplace: Norway Mother: number of living children: 0 Mother: How many children: 0 Spouse's name: Edward Hanson Marriage Year: 1899 Marital Status: Married Years Married: 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.