Gå til innhold
Arkivverket

[#84285] Trenger hjelp i Oslo


Gjest Nils Allergodt
 Del

Recommended Posts

Gjest Nils Allergodt

Ragna Marie Amundsen f. i Ullensaker i 1892 gifter seg med Sigurd Waldemar Larsen f. i Kristiania i 1889. De fikk tre barn Randi Sigfrid f. 22/8-1917. Ellef Ludvig f. 19/9-1920. 3. barnet vet jeg ikke navnet på, eller når han ble født. De bodde i Vogtsgt.46 når Ellef ble døpt. Har leitet etter giftermålet i Ullensaker men har ikke funnet det. Har også leitet i Sagene Kirke uten å finne noe. Noen som har forslag på hvor dette giftermålet fant sted. Tenkte jeg skulle finne konfirmasjonen til Randi, for å finne fødested. Er interessert i å finne hennes dåp. Hvilken kirke er det naturlig for henne å konfirmere seg i. Fant ikke konfirmanter i Sagene. Er det noen som har en adressebok, slik at jeg får navnet på det tredje barnet og eventuelt fødselsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Örbeck Kristiansen

Feil av meg, det var den andre Sigurd i Akershus som var födt i Fet! Den jeg skrev om bodde i Akersgt 3? Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Aftenposten 29-5-1961:Trafikkrevisor ved NSB Sigurd W. Larsen døde fra oss idag Oslo 24.mai 1961. Ragna. Randi og Tor. Ellef og Eva. Barnebarn. Bisettes Vestre Krematorium nye kapell tirsdag 30.mai kl.14.40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Dåpen til Ragna Kildeinformasjon: Akershus fylke, Ullensaker i Ullensaker, Ministerialbok nr. I 20 (1892-1902), Fødte og døpte 1892, side 5. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Allergodt

Tusen takk til dere alle.Spesielt Carsten som fant vielsen. Leter fortsatt etter dåpen til Randi. Hun hører sannsynligvis til Sagene kirke, men de har ikke konfirmerte rundt 1930, så vidt jeg kan se. Hvor vil det lønne seg å lete etter hennes konfirmasjon for å finne dåpen? Leter også etter det 3. barnet, som jeg ikke vet hva heter, men er 100% sikker på at det er en han. Døde muligens mellom 25 og 40 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.