Gå til innhold
Arkivverket

[#84289] Forsvunnen tvilling fra Hole


Gjest Astrid K. Natvig
 Del

Recommended Posts

Gjest Astrid K. Natvig

hei, moren døde i 1842, året før hun ble konfirmert, og faren, Svend Olsen, i januar 1883. Faren haddde flytta litt på seg, og siden ca. 1850 bodd på Vefsrud (under Horn) i Lier, der han døde på plassen Løkkepotten. Er jo 'vegg i vegg' med Hole, men vet ikke om han kommer med i dødsfallmeldingene. Søsknene hennes hadde enten livsarvinger da de døde, hadde emigrert eller jeg vet ikke når/hvor de døde - så lett skal det ikke være.Har du/andre tilgang til dødsfallmeldingene i tilfelle Svend er notert i Hole???Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Larsen

AstridHole har jeg, men siden han døde i Lier vil jeg tro at du finner han i dødsmeldingene der. Lensmann eller Sorenskriverens, jeg vet ikke hva som er bevart.Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Jeg er helt 'blank' hva gjelder sånne opplysninger fra Lier, så håpet må være at noen har tilgang til evt. meldinger og deler de med oss...Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.