Gå til innhold
Arkivverket

[#84332] Jørgen O. Dagtun født 22.10.1906 - mulige etterkommere


Gjest Odd Brede
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Brede

Jeg etterlyser mulig etterkommere etter Jørgen Olaf Dagtun født 22.10.1906 på Rikshospitalet. I 1955 bor han i Jens Bjelkesg.78 i Oslo (og er trolig ansatt i vannverket).Han er sønn av Jørgen Olaf Hansen og (Anne) Marie Hansen - jfr tema [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=76417&sok=&nr=18&antinnlegg=14&startnr=&antall=&spraak=#anker>LenkeForeldrene bor i 1910 her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Aftenposten 20-9-1971:Min snille gode mann, vår kjære bror, svoger og onkel, Olav J. Dagtun døde plutselig fra oss idag, Oslo 15.september 1971. Aslaug, søsken, svigerinner og svogere, øvrige familie. Bisettes fra Østre Krematorium, store kapell, mandag 22.september kl.13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Aftenposten 21-9-1971:Anmeldte dødsfall. Kommunearbeider Olav Jørgen Dagtun, f.1906Aftenposten 8-11-1978:Anmeldte dødsfall. Aslaug Dagtun, f.1902.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei igjen!Tusen takk - dette var storveies - kanskje jeg nå klarer å løse den opprinnelige nøtten - jfr tema 76203 og 76417Vennlig hilsen Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.