Gå til innhold
Arkivverket

[#84403] Tydehjelp. Kirkebok, Lom i Oppland.


Gjest Anders Bakken
 Del

Recommended Posts

Gjest Anders Bakken

Hei!Kan noen hjelpe meg litt her, det gjelder dåpsbarnet nederst på venstre side, Peder, av foreldre Christen Syversen og Lisbet Gregorusdt. Når det kommer til gårds/plassnamn så greier jeg ikke lengre å stable meg fram til hva som må bli riktig, Ødegaarden er vel det nærmeste jeg kommer til men synes ikke det er helt riktig heller, er vel ett eller annet til slutt der jeg ikke får til. Permanent sidelenke: LenkeTakk for hjelp, å om noen kjenner til disse folka fra før, så si ifra!Mvh. Anders, som forøvrig ønsker alle ett godt nytt år siden jeg ikke har vært inne her siden i fjor. (Tror jeg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Bakken

Det kan nok være riktig det dere sier begge to tror jeg ja. Takk for det. Fant jo familien i 1801-tellingen også så, her er det håp om å bli klokere etterhvert. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.