Gå til innhold
Arkivverket

[#84428] Anton Ingebrigtsen Kvalfoss f 1893, Asbjørn Kvalfoss d. ca 1935


Gjest Knut Skorpen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Skorpen

Anton Ingebriktsen / Anton Kvalfoss reiste truleg frå Mosjøen til Odda. Der (?) skal han ha fått sonen Asbjørn Kvalfoss som døydde tidleg på 1930-talet.Er det nokon som veit meir nøyaktig kor det vart av Anton Kvalfoss etter at han reiste frå Mosjøen, og når og kor sonen Asbjørn vart fødd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Dei to lenkjene i (2) til f.t. 1900 og 1910 hadde eg gjort klare for å leggje inn i (1), og så gløymde eg det vekk. Dei er nyttige å starte med, så takk!Asbjørn bør vere fødd mellom 1910 og 1915. Men opplysningane eg har om han kan vere feil eller unøyaktige.Eg såg ikkje noko merkeleg via lenkja i (3), kan du hjelpe meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Kanskje jeg heller burde kalt det et sammentreff(3) Dobbelklikk på lenka til gravminner(3), og da skal du få opp Asbjørn Kvalfors f.1930-2007 Mosjøen, Vefsn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Akkurat. Dei fleste som er frå Kvalfors skriv seg for Kvalfors, men nokre av dei som fór sørover på 1920-talet har skrive seg for Kvalfos(s).Vi kan ikkje sjå bort frå at Asbjørn fødd 1930 er oppkalla etter Asbjørn Kvalfoss (som døydde tidleg på 1930-talet), men det kan òg hende at eg er utsett for ei forveksling når eg kallar son til Anton for Asbjørn. Det er veit sikkert er at Anton fór sørover. Truleg på anleggsarbeid ved Odda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.