Gå til innhold
Arkivverket

[#84433] Varsel om ny debattløsning i Digitalarkivet


Gjest Anette S. Clausen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Eik

Dra musemarkøren over lenken med venstre knapp trykket ned. Da blir lenken blå. Trykk så på høyre musetast og velg 'kopier'. Deretter limer du dette inn i adressefeltet i internet explorer (eller den browseren du vanligvis bruker) ved å klikke i adressefeltet, trykk ned høyre musetast og velg 'lim inn'. Det skulle være det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Takk Anette. Jeg har nå logget meg på, men hvordan kontoen ble aktivert skjønner ikke jeg siden jeg har fått feilmelding fra første forsøk. Jeg har heller ikke fått en bekreftelse på at jeg har aktivisert kontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Paulsen

Jeg har registrert meg. Har også vært inne på den oppgitte nettsiden å aktiviser kontoen. Jeg mener jeg fikk melding om at kontoen var aktivisert. Når jeg går inn på folketellingen 1910 og forsøker å logge meg på kommer jeg bare tilbake til forsiden. Bare topp og bunn på siden viser. Jeg får heller ingen feilmeldig. Mvh. Gunnar Paulsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Seiring

Hei. Jeg har forsøkt å registrere meg, men det ser ut for at jeg mislykkes. Jeg skal oppgi mitt navn, min e-postadr. og mitt passord. Dette har jeg gjort - og gjentatt passordet, men får beskjed om at sikkerhetskoden min er for unøyaktig. Jeg er ingen kløpper i data, og jeg står temmelig fast nå.TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Paulsen

Forsøke å logge meg på igen idag. Denne gangen gikk det greit så nå ser det ut til at alt er iorden. Mvh. Gunnar Paulsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette S. Clausen

Til Torbjørn Seiring,Se mitt innlegg nr 11 her i tråden. Sikkerhetskoden er disse rare ordene som dukker opp. Det kan være du har hatt en bokstavkombinasjon som var vanskelig å tyde, du må passe på stor og liten bokstav. Ta heller en oppdater/refresh av koden som beskrevet i 11 hvis bokstavene er vanskelig å tyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Har fått beskjed om at jeg er registrert.Fikk mail med uklikkbar lenke.Var ikke klar over at man da skulle bruke kopier og lim inn-funksjonen via adressefeltet.Så jeg skrev alt sammen, også skråstreken på slutten. Det virket som det gikk, men fikk ikke bekreftelse på at kontoen er aktivisert.Er kontoen min aktivisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Dersom du ser godt etter skal du finne namnet ditt med lita skrift oppe til høgre på da.digitalarkivet.no osv. Dersom ikkje, så må du logge inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Det er ganske irriterende at registrerings-opplegget (ref. den første linken i innlegg #1) ikke virker. Får feilmelding, enda jeg (tror jeg) gjørt alt riktig.Dersom sikkerhetskoden består av to ord, skal disse adskilles med ett mellomrom ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.