Gå til innhold
Arkivverket

[#84434] Varsel om endringer i debattene 1. februar


Gjest Anette S. Clausen
 Del

Recommended Posts

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Arne Solås

Får bare opp følgende melding ved forsøk på registrering: Følgende feil er funnet: Sikkerhetskoden du skrev inn er ikke gjengitt nøyaktig nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Sikkerhetskodane var ualminneleg fordreia, eg måtte prøve fleire gonger før eg fekk 'rett svar'! Pass på store og små bokstavar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Sikkerhetskoden er dessverre blitt nødvendig for å unngå at roboter (ikke mennesker) registrerer seg. Disse har ikke edle hensikter.Ellers ønsker jeg det nye forumet velkommen. Dette blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Jeg har registrert meg og mottok mail.Der står det at jeg skal trykke på linken for å aktivisere den, men linken er svart og lar seg ikke trykke på. Hva gjør jeg da?Mvh og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Vil alle de debattene vi har lagt i korga følge med? Altså slik at vi kan få opp alle de vi har lagt i korga, eller blir dette borte ved overgangen? Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Hei igjen :o)Jeg prøvde det, men fikk da opp beskjeden: Følgende feil er funnet: Ugyldig sikkerhetstoken.Mvh og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Kopierer du den et tegn for mye eller for lite får du ugyldig sikkerhetstoken.... kopier det etter http...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg har registrert meg med e-post-adresse og et passord (skrevet to ganger) som ble godkjent som et godt passord.Men så kommer den store bøygen: Sikkerhetkoden (en tvetydig sådan) som må tolkes og gjengis for å aktivere det hele. Jeg har så langt ikke klart dette! Og gir opp foreløpig.Et utrop i frustrasjon: Hvorfor skal det være så vanskelig!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

En må merke blått og kopiere opp i adressefeltet hele den linja en fikk i e-posten, men hadde trøbbel med første forsøk på registrering da jeg ikke tydet riktig kodebokstavene. Ved andre forsøk var de forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Nei, dette fikser jeg ganske enkelt ikke! Nå har jeg forsøkt det meste, men får bare samme beskjed: Ugyldig sikkerhetstoken.Føler meg ganske så dum akkurat nå. Hvorfor skal det gjøres så vanskelig? Kunne det ikke bare vært en link å trykke på når en har fylt ut det en skal?Mvh og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.