Gå til innhold
Arkivverket

[#84516] Dødfall Bergen i 1966


Gjest Oddvar Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddvar Hansen

DA Døde i Bergen 1912-1972 viser Johansen Wilhelm Alex Solheimsgt. 1 a Nov 29 1966Kan dere bekrefte fødseldato til 27/1-1905 ønsker jeg navn på arvinger hvis mulig.mvh Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Han var født i Volda 27. januar 1905 og enkemann etter Edla, død 5. april 1952. Han hadde etterlatt seg barna Willy, Reidar, Sonja, Oslo, Elsa og Mariann, Stord. Fra første ekteskap hadde han datteren Edith, Ålesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Hansen

Takk for opplysninger.Jeg var ikke klar over første ekteskap så hvis du kan bidra setter jeg pris på det. Han kom fra en omsteifer familie og var endel rundt på sunnmøre.Har du fødselsdato og sted på barna?mvh Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det står ikke alder eller fødselsdato for noen av barna. Edith står med etternavn Rønneberg, og Sonja står med etternavn Ensjø, de andre kalles Johansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Hansen

Takk for hjelpen Yngve. Jeg tror jeg har funnet adressen der de bodde i 1942 og må finne hvilken kirke de tilhørte. Jeg er litt usikker på hvor 'nye' kirkebøker som er tilgjengelig på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.