Gå til innhold
Arkivverket

[#84535] Havn slekta.


Gjest cecilie skogmo havn
 Del

Recommended Posts

Gjest cecilie skogmo havn

Etter min pappa´s bortgang i desember 2010 er jeg intressert i å få vite litt om min kjære pappa´s slekt. Pappa´s mamma het Reidun Eggen Havn, hun er født 19 aug i 1926. Hun er født og døpt i Stor- Elvdal i Hedemark. Jeg vet i følge hennes dåpsattest at hennes foreldre er Harald Eggen og Kjellaug Havn. Jeg vill gjerne ha hjelp til å vite når disse er født og dems forfedre.. :)Håper noen kan hjelpe meg :)MVHCecilie S Havn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Dette er velmuligens Kjellaug. En av fadderne til Reidun heter Helmer, og her er både Kjellaug og Helmer. Navnet Havn har sikkert kommet siden.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Her er forklaringen på navnet Havn. Det står som bosted ved Kjellaugs fødselKildeinformasjon: Hedmark fylke, Stor-Elvdal i Stor-Elvdal, Klokkerbok nr. 3 (1895-1917), Fødte og døpte 1902, side 51. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3589&idx_id=3589&uid=ny&idx_side=-57>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Hvis du ser i FT 1900 for Stor-Elvdal, finner du flere Harald. Men bare en med tilknytning til Eggen. F. dato for faren ved Reiduns dåp trenger jo ikke være rett, ellers må han være fra en annen plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.