Gå til innhold
Arkivverket

Olaf Nilsson Løken frå Nannestad (1862) - til Amerika 1885 - fleire detaljar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg ønskjer i kveld å ta opp att tema #64473 frå det gamle brukarforum (http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=64473&sok=L%F8ken+%D8yane&nr=2&antinnlegg=7&startnr=&antall=&spraak=n#anker) og attgjev her det siste innlegget mitt frå i haust:

 

~~~~~~~~~~

 

Etter at Arne (sjå innlegg #5) fann utvandringi til denne huslyden i 1885, er eg sidan ikkje komen noko lenger med det norske opphavet til dette parfolket. Eg har i dag på ny studert kyrkjebøkene for Nannestad, særleg Holter sokn, der både Løken og Edset finst som gardsnamn, men noko lenger er eg vel neppe komen.

 

Oluf Nilsson Løken og Karen Edset er IKKJE vigde i Nannestad, og ikkje heller er dotteri Minda døypt der. Opphavet til Oluf har eg truleg funne før (sjå innlegg #1), og når det gjeld Karen Edset, so må det vel vera ei av desse konfirmantane:

 

* Karen Olsdotter Edset-eiget, fødd 26.6.1856 og konfirmert her: Lenke

 

* Karen Mathea Gulbrandsdotter Edset, fødd 21.10.1858 og konfirmert her: Lenke

 

Ingen av desse kan eg finna utflytte frå Nannestad.

 

Det store spørsmålet er framleis:

 

* Kvar kan Oluf Løken og Karen Edset vera flytte for å gifta seg?

 

* Kvar er Minda fødd?

 

Kanskje var Minda ei dotter som Karen Edset fekk FØR ho gifte seg med Oluf?

 

Eg vonar framleis at einkvan kan finna løysingi på dette problemet og takkar på ny for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

 

~~~~~~~~~~

 

Trass i at det her ligg føre fleire gode "element", er dette problemet framleis uløyst. No lurer eg på: Finst det kanskje ei BYGDEBOK for Nannestad som kan ha svar på nokre av desse spørsmåli? Bygdeboki bør i alle fall kunna fortelja om lagnaden til Oluf Nilsson Løken(-stuen)?

 

Eg krossar fingri og vonar på ei løysing!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.