Gå til innhold
Arkivverket

Henrik (1893) og Ellen (1895) Jørpeland - frå Stavanger til Amerika, men kva år?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Henrik Holgerson Jørpeland, fødd i Stavanger 9.10.1893

 

Ellen Holgersdotter Jørpeland, fødd i Stavanger 10.1.1895

 

born av Holger Nilsson Jørpeland og Johanna Larsdotter f. Walaker, skal båe ha utvanda til Amerika i åri kring 1913-1915, men anten manglar dei i passasjerlistene, eller so er det augi mine det er nokon gale med!

 

Kanskje nokon kan hjelpa meg finna desse emigrantane?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellen Jørpeland.

 

Er det hun som gifter seg 30 juni 1917?

 

Groom: Olaf Wallem

 

Groom's Age: 27

Groom's Estimated Birth Year: 1890

Groom's Birth Date: 1890

Bride: Ellen Jurpeland

Bride's Age: 22

Bride's Estimated Birth Year: 1895

Bride's Birth Date: 1895

Marriage Type: Marriage

Marriage Date: 30 Jun 1917

Marriage Place: Chicago, Cook, Illinois

Film Number: 1030653

Frame Number:

Digital Film Number: 4272658

Image Number: 158

Reference Number: 770050

Collection: Illinois, Cook County Marriages, 1871-1920

 

Record.

post-211-0-60151800-1299255758_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Gaute for nyttige og gode opplysningar!

 

Jau, lagnaden hennar Ellen stemmer med det du fann. Eg har:

 

"e. Ellen Holgersdotter Jørpeland, f. i Stavanger 10.1.1895, utvandra til Amerika i 1914 og d. i Ottawa, Ill. 14.7.1936. Ho gifte seg i Chicago, Ill. 30.6.1917 med Olav Toreson Wallem frå Jørpeland i Strand, i Amerika kjend som Olaf Wallem. Han var f. i Strand 26.5.1890, men utvandra til Amerika i 1912. Han d. i Ottawa, Ill. 11.1.1958. Olaf gifte seg som enkjemann att i Pontiac, Ill. 18.10.1941 med Florence Maude Thompson Olson. Ho var f. i LaSalle Co., Ill. 3.11.1888 og d. i Elgin, Ill. 25.2.1956. Olaf Wallem farma for det meste i Ottawa township, LaSalle Co., Ill. der han budde levetidi ut. Han fekk i alt fem born, som alle var frå første ekteskapet med Ellen Jorpeland, medan Florence hadde fire born frå første ekteskapet sitt."

 

Om Henrik veit eg derimot mykje mindre. Kanskje du Gaute (eller andre) kan hjelpa? Han skal ha vore hamnearbeidar i eller nær New York City, NY, men døydde i spanskesjuka, ugift! Dødsdato (og -stad) og nøyaktig bustad manglar!

 

Liknande problem har eg med ein annan bror:

 

* Nils Holgerson Jørpeland, fødd i Stavanger 22.5.1890, utvandra til Amerika i 1911 og hadde då Iowa som reisemål, men skal òg ha vorte hamnearbeidar i eller nær New York City, NY til han i 1916(?) miste livet då han i drukken tilstand falt over bord frå ein båt! Dato og stad for denne hendingi hadde vore kjekt å vita...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik Jørpeland finner jeg spor av i en mannskapsliste for skipet Kalfarli, som ankommer New York 4 januar 1919 fra Havre.. Han er da 1. kokk.

post-211-0-01771200-1299468697_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik kaller seg også Henry:

 

World War I Draft Registration Cards, 1917-1918 World War I Draft Registration Cards, 1917-1918

Name: Henry Jorpeland

City: New Orleans

County: Orleans

State: Louisiana

Birth Date: 9 Oct 1893

post-211-0-54773900-1299469587_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ein sein, men like hjarteleg takk til Gaute for interessante opplysningar om Henrik Jørpeland.

 

Då ser me at han budde i New Orleans, LA, men eg finn han ikkje avliden i New Orleans, LA, so anten er namnet feilskrive ved dødsfallet, eller han døydde ein annan stad... Kven veit...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.