Gå til innhold
Arkivverket

Boks under navnet mitt dekker vis nyeste innlegg


Anne Hildrum
 Del

Recommended Posts

Under navnet mitt oppe til høye har det nå lagt seg en boks med Min profil, Kontrollpanel, Mine innlegg, Innboks, Mine venner og Ignorerte brukere. Denne dekker over Nye innlegg, som jeg brukte for å se hva som var nytt siden siste jeg var inne.<br /><br />Hvordan den boksen har havnet der vet jeg ikke, men det skjedde idag tidlig. Jeg har prøvd alt jeg kan tenke meg for å bli kvitt den, uten hell. Noen som aner hvordan jeg kan bli kvitt den. Jeg har prøvd å logge meg av, starte Internett på nytt.<br /><br />Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det hjalp dessverre ikke. Nå kan jeg ta reload hver gang jeg er inne da får jeg opp de nyeste.

Dessverre må jeg da gjøre det på hvert eneste forum, mens jeg tidligere fikk opp alle nye for alle forumene etter hverandre. Merkelige greier.

 

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være nedtrekksmenyen rett over som har "hengt" seg. Hvordan det kan skje har jeg ikke noe godt svar på, men hvis du fjerner alle informasjonskapsler ("cookies") og historikken så kan det hende problemet løser seg. Hvis dette ikke hjelper kan det være noe mekanisk, f.eks en tast på tastaturet som har hengt seg opp. Det burde være synlig i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er det du har prøvd å gjere der det står br-br- ?

 

 

Eg ville ha teke diskopprydding og restart av maskina for å sjå om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok være at du har rett. Nå skiftet jeg tastatur for å se om det hjalp, men den gang ei. Løsningen er kanskje å lage meg en ny bruker. Jeg har logget meg ut, slått av PCn, men ingenting hjelper. Er jeg ikke logget inn får jeg sjekket nytt innhold, men da kan jeg selvfølgelig ikke svare, eller legge inn noe selv. Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor og hvordan dette br-br- ? har kommet inn aner jeg ikke. Jeg har restartet PCn flere ganger, både med kaldstart og varmstart. Jeg har hatt diskopprydding og defrag også, og skiftet tastatur uten at noe hjelper. Må vel bare lage meg en ny bruker, kanskej det hjelper.

 

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå på dette temaet, særleg innlegg nr 4. Kan det vere ei feil innstilling hos deg som lagar br-br-ane, og kanskje det andre problemet og?

<br/>-ene kommer når en har redigert innlegget. (Særlig om det er lenker der.) Ofte blir det en eneste 'grøt' hvor avsnitt forsvinner og innlegget blir uleselig. Dette har mange av oss opplevd og har nok ikke noe med problemet Anne har nå. (Løsningen på dette tror jeg er å velge 'Full editor og' konfigurere alternativer for innlegget', men det er en annen historie.)

 

Anne, får du valgt fra den hvite menyen som ligger under navnet ditt? Om du trykker Min profil eller Kontrollpanel, kommer du inn der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd en annen browser, f.eks. Firefox eller Opera?

 

Har du prøvd å slette historie og tømme cache i browseren?

 

Hos meg er det en trekant ved siden av navnet mitt, og når jeg trykker på den, kommer boksen ned. Når jeg trykker igjen, går boksen opp igjen. Hvis det ikke fungerer for deg, kan det se ut som om du har noe gammelt sideinnhold som av en eller annen grunn ikke blir fornyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme greier. Jeg hadde prøvd med ulike browsere, men ikke Internett explorer. Gjorde et forsøk med siste, og der fikk jeg ikke opp den hvite boksen under, mens med Google Chrome, Firefox og Opera får jeg på alle den hvite boksen opp. Skal prøve Safari også.

Jeg kan trykke på de ulike valgene bortenfor navnet mitt og de ulike kommer opp under.

 

Ser ut som om jeg må bruke IE på forumet på digitalarkivet, Eller lage meg en ny bruker.

 

Det er nok rett det som ble sagt om disse rare tegnene ettersom jeg redigerte innlegget ettersom jeg skrev feil i overskriften. Takk for den, da vet jeg hvorfor jeg fikk de merkelige tegnene, og kan passe på at det ikke skjer igjen, forhåpentligvis.

 

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.