Gå til innhold
Arkivverket

Per Asbjørn Hansen


tone
 Del

Recommended Posts

Kan noen hjelpe meg med å finne ut om Per Asbjørn Hansen f 1927 i Tunstad (foreldre Neumann Hansen og Bergliot Tunstad) fortsatt lever, har søkt på gravminner men ikke funnet han der, er også int i å finne ev. etterkommere av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, Aase, jeg tenkte for seint på den muligheta.

Som du ser har eg no redigert namnet bort frå mitt innlegg - du kan også gjere det same med ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser har eg no redigert namnet bort frå mitt innlegg - du kan også gjere det same med ditt.

Klar over det, men etter nesten tjue år åpent på nettet både med epostadresse og meininger har jeg fått et avslappa forhold til sånt. Mine ytringer er bare en liten og nokså anonym dråpe i en tsunami av informasjon, og jeg har lita tru på at framtidas dataarkeologer orker å grave fram det jeg har bidratt med. Men jeg bruker signaturen som en stillferdig måte å legge ut url'en til nettstedet mitt. Derfor lar jeg den stå.http://forum.arkivverket.no/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No var det namnet på den nolevande i # 2 eg meinte du kunne redigere vekk. Mitt og ditt namn er ikkje så nøye med :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No var det namnet på den nolevande i # 2 eg meinte du kunne redigere vekk. Mitt og ditt namn er ikkje så nøye med :rolleyes:

 

Oppsan. I dag lærte jeg mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg med å finne ut om Per Asbjørn Hansen f 1927 i Tunstad (foreldre Neumann Hansen og Bergliot Tunstad) fortsatt lever, har søkt på gravminner men ikke funnet han der, er også int i å finne ev. etterkommere av han.

 

Tusen takk igjen Johan Borgos, vet du noe om de andre søskenene, du kan jo ev. svare meg på min epost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send du meg en mail til jb krøllalfa nndata.no. Jeg skjønner hvilken slekt du er ute etter, jeg har jo skrevet bygdebøkene for Øksnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.