Gå til innhold
Arkivverket

John Sather (Sæther?) - fødd Noreg 1872 - utvandra 1884 - opphavet hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Olea Antona, kjend som Annie Foslid, fødd i Målselv 30.3.1876, utvandra til Amerika med foreldri sine i 1878 og gifte seg første gongen i Minneapolis, MN 14.10.1897 med:

 

John SATHER

 

John vert (FT1900) oppgjeven fødd i Noreg i mai 1872 og skal ha utvandra til Amerika i 1884.

 

Diverre døydde John kort etter 1900 (dødsfallet hans er enno ikkje funne), og eg er heilt "blank" når det gjeld opphavet hans!

 

Er det mogeleg ut ifrå desse spinkle opplysningane å komma på sporet etter fødestraden hans og foreldri hans?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for kjempegodt innlegg! Med dei opplysningane som du har funne, har eg funne dåpen til Johannes Svendson Sæther i Aura, fødd 8.5.1872 (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2286&idx_id=2286&uid=ny&idx_side=-81). Faren var frp Sandnes store i Aura, medan mori var frå knubben i Orkdal! Soleis er denne delen av problemet løyst!

 

* Men, let det seg gjera å finna utvandringi til denne huslyden - 1884?

 

So lurer eg på, sidan denne første mannen til Antona "Annie" Foslid finst på FamilySearch, kanskje finst òg andre mannen hennar der? Ho gifte seg att i Minneapolis, MN 24.3.1906 med ein JAMES ANDERSON, som er oppgjeven fødd i Noreg 13.9.1880 og som skal ha utvandra i 1883 (re 1910), 1890 (re 1920) eller 1884 (re 1930)?

 

Nok ein stor takk for hjelpi so langt!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre til Antona Foslid:

 

Jens Olsen Foslid i 1875,på Fosliden i Målselv.

http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1875&knr=1924&kenr=004&bnr=0037&lnr=00

 

Utflytting fra Målselv til Amerika:

til Jens Olsen Foslid,kona Ane Arntsdatter og barna Martea,OLEA Antone og Otilie Helga.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9696&idx_id=9696&uid=ny&idx_side=-245

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070606640392.jpg

 

Så at Arnt Ingebrigtsen Foslid  med kone og barn emigrerte samtidig som Jens og Ane dro til Amerika.Foreldre og søsken til Ane Arntsdatter?

 

Emigrasjon 17 juni 1878:

 

http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=utvmaaba&gardpostnr=109&merk=109#ovre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ein sein, men like hjarteleg takk til Ann-Mary for dei siste innleggi om denne huslyden.

 

Medan Foslid-ætti frå Målselv no er funnen som utvandra, er eg framleis utan spor etter utvandringi til Johannes Svendson Sæther og foreldri hans frå Aure i Møre og Romsdal. Dei skal ha utvandra i 1884, men eg kan berre ikkje finna dei nokon stad (sjå eller innlegg#3)!

 

Er det augi mine som sviktar att?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel familien i 1885:

 

Minnesota State Census, 1885 for Johannes Satre

 

Residence: Minneapolis, Hennepin, Minnesota

Age: 13 years

Estimated Birth Year: 1872

Birthplace: Norway

Race: White

Gender: Male

Family Number: 29

Volume: Hennepin

Page Number: 5

Film Number: 000565742

Household Gender Age

Swend Satre M 43y

Keren Satre F 34y

Burt Satre F 15y

Johannes Satre M 13y

Anna Satre F 11y

Mina Satre F 9y

Louisa Satre F 6y

Thorwald Satre M 2y

Nellie Satre F 6m

Regina Gilbrandson F 25y

Hans Eny M 25y

Annie Eny F 22y

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har denne Ft 1895 i Minnisota.Her er hele familien.Husfar har oppgitt å ha vært i minnisota i 14 år. Da må de ha kommet i 1881(om jeg har funnet rett familie da.)

Mvh.Mette

post-443-0-21780800-1303513670_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svend Johannesen Sæter var født 15 jan 1842.(øverst på venstre side)

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16109&idx_id=16109&uid=ny&idx_side=-26

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070913640027.jpg

 

Var Svend Johannesen Sæter gift 2 ganger?

Utdrag fra lenken:

 

8 vii. Karen Nilsdatter Kulblikneset ble født den 28 okt 1850 Kulblik, Vestmarka, Eidskog, Vinger, Hedmark; Feil årstall i bygdeboka. Hun ble døpt den 5 jan 1851 i Midtskoug Annexkirke, Matrand, Eidskog, Vinger, Hedmark. Hun giftet seg med Per Torsen Sørli, sønn av Tor Nilsen Søli og Sigri Persdatter Klanderud-Plassen, den 1 aug 1875 i Eidskog Kirke, Matrand, Eidskog, Hedmark; Forlovere var Embret Olsen Øverby og Erik Olsen Øverby. Hun giftet seg med Svend Johannesen Saether, sønn av Johannes (–?–) og Martha (–?–), før 1886. Hun døde den 27 jun 1924 i Minneapolis, USA., 73 år gammel; Hun døde av kronisk nyresykdom. Hun ble gravlagt den 29 jun 1924 ved Crystal Lake Cemetery, Minneapolise, Minnesota, USA.

 

Hun ble konfirmert den 15 okt 1865 i Eidskog Kirke, Matrand, Eidskog, Hedmark. Hun bodde i 1876 i Kulblikneset, Kulblik, Eidskog, Hedmark. Hun emigrerte den 4 jun 1880 fra Sørli, Stagnes, Vestmarka, Eidskog, Hedmark til New York, USA. Båten het Angelo, og Agenten Fr.Lie.

 

Per Torsen Sørli ble født den 31 aug 1848 Sørli, Stagnessetra, Vestmarka, Eidskog, Vinger, Hedmark. Han døde den 7 apr 1881 Orrock, Sherbourne County, Minnesotha, USA., 32 år gammel; Han døde av “brainfever.” Han ble gravlagt den 8 mai 1881 Orrock Evangelical Church, Orrock, Sherbourne County, Minnesota, USA.

 

Svend Johannesen Saether ble født den 15 jan 1842 i Norge. Han døde den 20 nov 1917 i Minneapolis,, Minnesota, USA., 75 år gammel. Han ble gravlagt den 24 nov 1917 ved Crystal Lake Cemetery, Minneapolis,, Minnesota, USA.

 

http://slektsforskning.wordpress.com/category/min-mors-slekt/min-mormor-pa-hennes-mors-side/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnesota Marriages, 1849-1950 for Swen Sather

 

Groom's Birth Date:

Groom's Birthplace:

Groom's Age:

Bride's Name: Karen Thorson

Bride's Birth Date:

Bride's Birthplace:

Bride's Age:

Marriage Date: 28 Jan 1882

Marriage Place: Minneapolis, Hennepin, Minnesota

Groom's Father's Name:

Groom's Mother's Name:

Bride's Father's Name:

Bride's Mother's Name:

Groom's Race:

Groom's Marital Status:

Groom's Previous Wife's Name:

Bride's Race:

Bride's Marital Status:

Bride's Previous Husband's Name:

Indexing Project (Batch) Number: M73698-5

System Origin: Minnesota-EASy

Source Film Number: 1380423

Reference Number: bk18 p274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

United States Census, 1900 for Swen Sather

 

Residence: Minneapolis city, Hennepin, Minnesota

Birth Date: Jan 1844

Birthplace: Norway

Relationship to Head-of-Household: Self

Spouse Name: Carrie Sather

Spouse Titles:

Spouse Birth Place: Norway

Father Name:

Father Titles:

Father Birthplace: Norway

Mother Name:

Mother Titles:

Mother Birthplace: Norway

Race or Color (expanded): White

Head-of-household Name:

Gender: Male

Marital Status: Married

Years Married: 18

Estimated Marriage Year: 1882

Mother How Many Children:

Number Living Children:

Immigration Year: 1881

Enumeration District: 0123

Sheet Number and Letter: 23B

Household ID: 459

Reference Number: 56

GSU Film Number: 1240770

Image Number: 00218

Household Gender Age

Swen Sather M

Spouse Carrie Sather F

Child Thorwold Sather M

Child Swen Sather M

Child Nora C Sather F

Child Nellie Sather F

Child Esther E Sather F

Child Ruth A Sather F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars, Mette og Ann-Mary for mange flotte og interessante innlegg!

 

So vidt eg kan forstå, so er utvandringsåret for faren Svend Sæther seinest 1881, og me lyt vel tru han har utvandra i lag med borni frå første ekteskapet sitt, om ikkje første kona ogso var med?

 

Men eg har tross aktiv leiting ikkje funne nokon av dei i utvandringslister...! Er eg blind, eller...?

 

Nok ein stor takk for flotte innlegg!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Eg vil i dag gjerne få henta fram att dette emnet frå 2011 der me sit att med det eine sentrale spørsmålet:

 

* Kva år utvandra Svend Johannesson Sæter og borni hans frå første ekteskapet, inkl. Johannes «John», fødd i Aure 8.5.1872?

 

FT1895 og FT1900 seier båe at Svend utvandra i 1881, og utifrå dei opplysningane som ligg føre ovanfor, må dei ha utvandra i 1879, 1880 eller 1881.  Kvifor finn me dei då ikkje i utvandringslistene nokon stad?

 

Eg takkar på ny for alle gode tips om denne utvandringi og lever i voni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.