Gå til innhold
Arkivverket

Fra medlemssiden her: "Liker 3", "Liker -1000". Trodde dette var fjernet


Grete Singstad
 Del

Recommended Posts

Hvis man trykker på medlemmer, og så på antall innlegg, får man opp hvor aktive medlemmene har vært. Men hva betyr "Liker 3" og "Liker -1000"? Merkelig!

Se vedlagt skjermdump.

post-232-0-61558200-1300572322_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det var en "Liker-knapp" i starten, men denne skal jo være fjernet. Noen har tydeligvis likevel fått "poeng", og at Oddbjørn har fått -1000 er jo latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes ikke på bildet ditt, men kan sees ved å se i medlemslista. Om jeg ikke husker helt feil så var det i begynnelsen med en slags "karaktergiving e.l.", men som nå er fjerna. Dette er vel det som sto før det ble fjerna, og som også burde ha blitt fjerna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett gikk det ikke an å gi noen minuspoeng, så her er det noe rart.

Berit - hva er det som ikke synes på bildet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det var en "Liker-knapp" i starten, men denne skal jo være fjernet. Noen har tydeligvis likevel fått "poeng", og at Oddbjørn har fått -1000 er jo latterlig.

 

Jeg oppdaget nettopp denne "rankingen", eller hva man nå skal kalle det. Hvordan jeg har oppnådd -1000 poeng (til og med markert med rødt!), aner jeg ikke. Kan jeg ha provosert så mange, da ?

 

:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget nettopp denne "rankingen", eller hva man nå skal kalle det. Hvordan jeg har oppnådd -1000 poeng (til og med markert med rødt!), aner jeg ikke. Kan jeg ha provosert så mange, da ?

Helt sikkert ikke - dette er jo bare tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert ikke - dette er jo bare tull!

 

Ja, det virker jo litt snålt. Jeg har forresten ikke funnet noen andre med "minuspoeng"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det fremdeles står i medlemsoversikten - sågar merket med rødt - at det er 1000 som ikke liker meg :(

 

Hvis dette ikke er reelt, hadde det vært fint om det ble fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det fremdeles står i medlemsoversikten - sågar merket med rødt - at det er 1000 som ikke liker meg :(

 

Det kan faktisk virke som det er mulig å "hacke" det nye debattforumet. I så fall er det dårlig nytt. Dersom det er en "bug" i systemet, er det nesten like dårlig nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk virke som det er mulig å "hacke" det nye debattforumet. I så fall er det dårlig nytt. Dersom det er en "bug" i systemet, er det nesten like dårlig nytt.

 

Ja er det slik så har system-operatørene en jobb å gjøre med å tette sikkerhetshull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være en feil med tallet der, tror ikke 1000 stk har trykket på knappen, er antagelig ikke mer enn 5 - 6 som har trykket, om noen og iblant disse er ikke jeg.

 

V.h. Svein

 

Vet nå ikke en gang hvilken knapp det er snakk om, er det denne varsel-trekanten nede til venstre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet nå ikke en gang hvilken knapp det er snakk om, er det denne varsel-trekanten nede til venstre?

 

Nei, "Liker"-knappen ble fjernet få dager etter at det nye forumet ble åpnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, "Liker"-knappen ble fjernet få dager etter at det nye forumet ble åpnet.

 

Akkurat, og da må det til en ryddesjau i etterkant for å fjerne sporene etter den også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.