Gå til innhold
Arkivverket

Tore Ingebrigtsen


margido
 Del

Recommended Posts

Finner ikke Tore Ingebrigtsen igjen verken før eller etter 1901 da han bodde i Stjørdal (Stokmo) Han er oppført som far til Torleif Renbjør som er født 18 november i 1901 Kirkebok for Nedre Stjørdal 1892-1913 side 53 nr 48 Har lett i Folketellingene og Kirkebøker for begge trøndelagsfylkene men uten resultat Han er født ca.1879 1880.

Håper noen har en ledetrå til meg.

 

MVH margido

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn dåpen her står det at Tore Ingebrigtsen bor på Stokmo

http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2794&idx_id=2794&uid=ny&idx_side=-39

 

 

Finner en Tore Ingebrigtsen konfirmert 1894 med bosted Stokmo nr 24

http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5333&idx_id=5333&uid=ny&idx_side=-146

 

Det er sansylig rette person og jeg finner han i Melhus Kirke 1879-1911 som døpt 9-mai i 1880 med samme foreldre.men jeg kan ikke finne han etter 1900 verken i folketellingene eller i noen kirkebøker .Foreldrene er også borte, hadde han søsken?

 

Jeg takker for svaret jeg fikk.

MVH Margido

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sansylig rette person og jeg finner han i Melhus Kirke 1879-1911 som døpt 9-mai i 1880 med samme foreldre.men jeg kan ikke finne han etter 1900 verken i folketellingene eller i noen kirkebøker .Foreldrene er også borte, hadde han søsken?

 

Jeg takker for svaret jeg fikk.

MVH Margido

 

Here is father Ingebrigt Toresen f. 1846 in Løkken 1865 with his parents.You can see his sister Randi who was godparent for Thore in 1880 Melhus.

 

http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste_e.aspx?ft=1865&knr=1653&kenr=002&bnr=0057&lnr=000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med han Carsten Schanche fant i innlegg #4? (post 849)

 

Nei det er ikke Tore Ingebrigtsen som er født 1881 men han som er født 7 mars i 1880 av Ingebrigt Toresen og Sigrid Petersdatter fra gården Løkken Nedre (Lykkjtåa) Melhus S.Trøndelag

 

MVH margido.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke Tore Ingebrigtsen igjen verken før eller etter 1901 da han bodde i Stjørdal (Stokmo) Han er oppført som far til Torleif Renbjør som er født 18 november i 1901 Kirkebok for Nedre Stjørdal 1892-1913 side 53 nr 48 Har lett i Folketellingene og Kirkebøker for begge trøndelagsfylkene men uten resultat Han er født ca.1879 1880.

Håper noen har en ledetrå til meg.

 

MVH margido

Jeg sier takk til all hjelp jeg fikk fra dere.Får prøve meg på andre kanaler ang.hvor det ble av han etter 1901.

 

MVH margido

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.