Gå til innhold
Arkivverket

Iduns Julekomedie


Tor Trondsen
 Del

Recommended Posts

Det siste året har jeg hjulpet til med å drifte siden www.idunbok.no, som er websiden til et prosjekt noen venner av meg har satt igang. Jeg kom plutselig på at det kunne være interessant for medlemmer av dette forum å vite at vi medlemslister fra flere årganger av Julekomedien. Dere finner navnene kronologisk her.

 

Vi har også samlet all informasjon etter årganger her. Dersom det finnes bilder eller annen informasjon fra en forestilling er den lagt inn under rett (forhåpentligvis..) år der.

 

Skulle noen medlemmer av dette forum har noe å bidra med blir sikkert redaktøren glad, men jeg vet han har en mental deadline på 1. april 2011 så det haster kanskje litt.

 

Tor, Sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt på Idun i mine egne filer og det eneste jeg fant var en artikkel av Trond Stokke: Gymnasiesamfunnet og julekomedien, Stavanger Aftenblad, 29.12.1966.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også at jeg har artikkelen Christiansen Alf: "Byens eneste faste scene fyller 50 år. Iduns jule-komedie gjennom et halvt århundre", Stavanger Aftenblad 19. desember 1936.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt på Idun i mine egne filer og det eneste jeg fant var en artikkel av Trond Stokke: Gymnasiesamfunnet og julekomedien, Stavanger Aftenblad, 29.12.1966.

Hadde du hatt mulighet for å scanne den til meg?

 

Selv skal jeg skrive et lite stykke om gymnasiesamfunnet til boken. Hadde vært artig å se hva som stod i artikkelen du nevnte.

 

Tor, Sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også at jeg har artikkelen Christiansen Alf: "Byens eneste faste scene fyller 50 år. Iduns jule-komedie gjennom et halvt århundre", Stavanger Aftenblad 19. desember 1936.

 

Jeg har leste et lite referat om festen i den forbindelse i en protokoll. hadde du hatt mulighet for ¨å scanne denne artikkelen til meg?

 

 

mvh

Tor, sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.