Gå til innhold
Arkivverket

Fredrik Storm - premierløytnant eller kaptein i Holmedal, Sunnfjord 1760-åri - huslyden hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Fredrik Gustavson Storm, premierløytnant eller kaptein, og kona Margretha Marie Hansdotter Nagel, visstnok frå Svanøy i Kinn, skal ha vore busette i Holmedal i Sunnfjord, og ifølgje databasen til fylkesarkivet i Sogn og Fjordane var to born fødde på Osen i Gaular:

 

* Else Margrethe Storm, døypt i Gaular 18.7.1756

 

* Ulrik Fredrik Storm, døypt i Gaular 12.5.1759

 

Eit tredje barn av dette parfolket var:

 

* Engel Marie Storm, som gifte seg i Nykyrkja i Bergen 10.8.1796 med enkjemannen Nils Andreasson Juel og busette seg på Halsnøy klostergard i Fjelberg der Engel døyddde 19.1.1799. Alderen hennar ved dødsfallet er oppgjevi til 27 år, 8 månader og 17 dagar, som eg reknar attende til 2.5.1761, men KVAR er Engel Marie fødd eller døypt? Eg har leitt både i Gaular, i Fjaler og i Kinn, men finn ikkje denne fødsli nokon stad! Rett nok manglar det lister over døypte i Gaular for 1761, so kanskje det er orsaki til at eg ikkje finn ho?

 

Kanskje sit det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg vidare?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O. Ovenstad sier at Fredrik og Margrethe fikk 7 barn.

Om han fikk barn med 2.kone står det ikke noe om. Det står heller ikke om han ble gift med den tredje, bare at han søkte om tillatelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O. Ovenstad sier at Fredrik og Margrethe fikk 7 barn.

Om han fikk barn med 2.kone står det ikke noe om. Det står heller ikke om han ble gift med den tredje, bare at han søkte om tillatelse.

 

Dette sier Gaular BB:

 

Friedrich von Storm f ca 1716 d 1789 på Osen. Gift 1 med Margareta Maria Nagel f ca 1732 d ca 1764 på Osen. Gift 2 i 1764 med Anna Stub Ravns f ca 1719, d 1768 på Osen. G 3 1774 med Karen Kanutta Lau.

Barn i første ekteskap:

Kristina Margaret f ca 1754

Else Margareta f 1756

Maria Margareta f ca 1757 d 1844 på Sveen. Gift 1775 med Ludvig Rennord, Sveen

Ulrich Friedrich f ca 1759, neste bruker

Engel Maria f ca 1764 d 1800 på Halsnøy. Gift med Niels Juel av Halsnø Kloster

 

Til huslyden høyrde også Lovise Storm, ei ugift halvsøster til Friedrich von Storm. Frøken Lovise d 1770 på Osen

 

 

Vennlig hilsen

Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel Maria Storm blir konfirmert 1775, 15 år gamal. (andre kolonne venstre side, litt langt ned på sida)

 

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gaular, Ministerialbok nr. A 1 (1755-1785), Konfirmerte 1776-1777, side 132.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11412&idx_id=11412&uid=ny&idx_side=-121

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070227270123.jpg

 

På dei tide var det vel snakk om kor gamal ein var i ferd med å bli, og ut frå det vil eit fødselsår på 1761 passe bra.

 

mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Berit, Grete og Egil for spennande og nyttige opplysningar! Med dei detaljane som her er framkomne, ser eg på dette problemet som løyst!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at Lars skriver at problemet er løst, men henger meg allikevel på dette var en fin innfallsport til "min" Engel Maria Storm mfl.

 

Generalmajor Arved Christian von Storm 1648-1713 var gift med Anna Marie von Kochen og hadde bl.a. barna generalløytnant Ulrich Friderich Storm 1684-1754 gift med Hedevig (Helene) Werenskiold. Datteren Engel Maria Storm 1680-1758 var gift 1) med Christopher Fredrik von Lowsow og 2) med Jonas Lihme. Generalløytnanten hadde en datter Sophie Magdalena 1736-1792, men trolig også flere barn (mulig Arvid Christian Ulrik c1725-1785).

 

Er det noen forbindelse mellom disse og de ovennevnte ? Jeg ville tro det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.